18. خرداد 1396 - 20:53   |   کد مطلب: 17113
مدیر کل استاندارد همدان از پلمپ 12 شهر بازی در همدان خبرداد.
همدان,شهربازی,پلمپ,استاندارد,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

12 شهربازی در همدان پلمپ شد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : محمد مددی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون تجهیزات 12 شهربازی این استان با دستور مقام قضایی و به علت شبیه نبودن با استاندارد پلمپ شده است افزود:از این تعدادشهر بازی های پلمپ شده 7 واحد در مرکز استان و 5 مجموعه در شهرستانهای تابعه قرار دارند.

 
وی دلیل پلمپ تعدادی از واحدها را موضوع مهم استانداردسازی و اعلان وضعیت تجهیزات خود که نسبت به آن بی توجه بودند اعلام کرد.
 
وی اظهار داشت: تعداد 5 واحد شهربازی در استان با رفع نواقص و استاندارد سازی تجهیزات مجموعه خود از وضعیت پلمپ خارج شدند.

مدیر کل سازمان استاندارد استان همدان یادآور شد: استاندارد سازی تجهیزات، زمین و شهربازی از ضرورت قانونیمحسوب می شود بنابراین مالکان و بهره برداران باید نسبت به دریافت تائیدیه بازرسی از این سازمان اقدام کنند.

 
این مسئول با بیان اینکه 25 شهر بازی در استان همدان وجود دارد بیان کرد: بازرسان در زمینه ایمنی تجهیزات، شاخص هایی نظیر سیستم برقی، سیستم هیدرولیک، استحکام سازه و همچنین نقاط جوش سازه را مورد بازرسی قرار می دهند.
 
مددی افزود: چنانچه مالکان نسبت به دریافت تائیده بازرسی و رفع نواقص کوتاهی کنند اداره استاندارد با دستور مقام قضایی و به منظور حفظ امنیت شهروندان از فعالیت این مجموعه ها خود داری می کند.
 
 مددی از شهروندان خواست با مراجعه به سایت www.isad.ir از استاندارد بودن شهربازی ها و تجهیزات موجود در آن مطلع شوند.
انتهای پیام/ص
شهربازی شهربازی شهربازی شهربازیشهربازی شهربازی شهربازی شهربازی شهربازی شهربازی همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان پلمپ پلمپ پلمپ پلمپ پلمپ پلمپ پلمپ

دیدگاه شما

آخرین اخبار