31. خرداد 1396 - 21:24   |   کد مطلب: 17312
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:
قطار همدان یک هفته پس از عید فطر به حرکت درمی‌آید
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: قطار همدان حداکثر تا یک هفته بعد از عید فطر با اعزام ۲۰۰ نفر به مشهد مقدس به حرکت درمی‌آید.
همدان,قطار,راه آهن,مشهد مقدس,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : فرهاد فرزانه پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها برای نخستین حرکت قطار به سمت مشهد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جانمایی ایستگاه قطار همدان در موقعیت نامناسبی قرار دارد، افزود: در نخستین سفر قطار همدان که یک هفته پس از عید فطر انجام  200 نفر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند که این افراد پس از دو روز به همدان بازمی‌گردند.

فرزانه با بیان اینکه برای انجام عملیات انفجاری در محور آورزمان هماهنگی‌های لازم انجام شود، گفت: پیش از اقدام به اجرای این عملیات باید به منظور جلوگیری از عبور و مرور اهالی روستاهای اطراف این محل و تردد خودروها اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید به موضوع محدودیت تردد تریلی‌های حامل سوخت، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های تخصصی باید تردد تریلی‌ها حامل مواد سوختی در محور شوشاب- آورزمان محدود باشد.

فرزانه با اشاره به اینکه شرکت نفت و عرضه فرآورده‌ای خام استان باید چند موضوع را مدنظر قرار دهد، تأکید کرد: شرکت نفت در وهله اول باید نسبت به تجهیز خود برای انجام عملیات مناسب در هنگام خطرات حمل سوخت اقدام کند.

وی با بیان اینکه در راستای توقف تانکرهای حمل مواد خطرناک دو محل پیشنهاد شده است اظهار داشت: تانکرهای نفتی به انبارهای نفت و دیگر تانکرهای حمل مواد خطرناک به محل پایانه در پلیس‌راه همدان هدایت شوند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار