8. تير 1396 - 8:57   |   کد مطلب: 17419
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان:
برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان در تیرماه سال جاری خبر داد.
جشنواره کتابخوانی رضوی,همدان,دانشگاه پیام نور همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : صفی‌الله صفایی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: شرکت در جشنواره به صورت اینترنتی تا 20 تیرماه و به صورت مکتوب تا 10 تیرماه تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت فردی و خانوادگی ویژه کارکنان‏ اساتید‏ دانشجویان برگزار خواهد شد‏‏‏‏‏،افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی در 6 بخش و با رده‌های سنی متفاوت برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان بیان کرد: این جشنوراه در بخش‌های‏ 10 قصه امام رضا(ع)، ماه غریب من، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، امام رضا(ع) و زندگی، بانوی ملکوت و چلچراغ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه دانشگاه پیام‌ نور است و به صورت آنلاین در دو قالب فردی و خانوادی برگزار می‌شود، تاکید کرد: شرکت برای عموم علاقه‌مند در تمام گروه‌های سنی آزاد است.

صفایی با اشاره به اینکه شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی از یکم تیرماه آغاز شده است، ادامه داد: داوری این جشنواره 20 تیرماه انجام خواهد شد.

وی از برگزاری هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی ویژه دانشگاه پیام نور در استان همدان خبر داد و یادآور شد: اختتامیه هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان بیان کرد: جوایز ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان و کارمندان، دانشجویان و اساتید در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار