10. مرداد 1396 - 16:21   |   کد مطلب: 17918
جریاناتی در کشور بیشتر این ساز را کوک می کنند که اتفاقا در معرفی زنان برای مشاغل و پست های دولتی فقط و فقط بر اساس گرایشات و تفکر سیاسی و حاشیه سازی اقدام می کنند نه شایسته سالاری. انتخاب معصومه ابتکار، شهیندخت مولاوردی، مرضیه افخم و ... که بسیار هم هستند نمونه هایی از کارنامه های خالی از عملکرد مثبت و پر از سیاست بازی است.
سیاست,سهم خواهی زنان,سیاست بازی,مشکلات زنان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

زنان و مطالبات آنها قربانی سیاست بازی جریانات حزبی اصلاح طلبان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : «سهم زنان»، اصطلاحی که هر از چندگاهی اصلاح طلبان بر سر زبان ها می اندازند تا به نام زنان به اهداف خود دست یابند و زنان و مطالبات واقعیشان مثل همیشه قربانی سیاست بازی جریانات حزبی این جماعت شود.

اصل ماجرا آن است که منصب و پست و مقام در نظام جمهوری اسلامی فقط و فقط باید بر اساس تخصص و تجربه و شایسته سالاری واگذار شود و خوشبختانه در طول 39 سال حیات انقلاب، کم نداریم زنانی که هم تجربه و کارایی، و هم تخصص و شایستگی لازم برای معاون و وزیر شدن را دارا  بوده و در انتخاب و چینش کابینه نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

 اما اینکه در بزنگاه هر انتخابات و رای گیری، عده ای برای اینکه رای بیش از نیمی از بدنه جامعه یعنی زنان را از آن خود کنند، به فکر آنان بیفتند و تصدی و شغل دادن به این قشر فرهیخته را دستاویز رسیدن به خواسته های خود کنند از نظر من بزرگترین توهین و بی احترامی به درک و شعور زنان جامعه است.

جالب است جریاناتی در کشور بیشتر این ساز را کوک می کنند که اتفاقا در معرفی زنان برای مشاغل و پست های دولتی فقط و فقط بر اساس گرایشات و تفکر سیاسی و حاشیه سازی اقدام می کنند نه شایسته سالاری. انتخاب معصومه ابتکار، شهیندخت مولاوردی، مرضیه افخم و ...  که بسیار هم هستند نمونه هایی از کارنامه های خالی از عملکرد مثبت و پر از سیاست بازی است.

اخیرا نیز با ورود به بحث انتخاب کابینه دولت جدید، دوباره هشتگ و کمپین هایی از این دست که هدفی جز مطالبات فمینیستی و استفاده ابزاری از زنان ندارند به راه افتاده اند که گویا کپی پرداری از الگوهای غربی تنها خاصیتشان است!!

این جریانات مدعی دفاع از حقوق زنان و به اصطلاح مطالبه گر سهم زنان باید بدانند که ایران اسلامی دستش از زنان شایسته و متخصص و فعال در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آن قدر پُر است که نیازی به دلسوزی های دایه هایی چون شما ندارد. چرا که تجربه نشان داده است که تنها چیزی که برای این جماعت اهمیت ندارد مشکلات و مطالبات واقعی زنان از جمله بیمه زنان، مشکلات زنان سرپرست خانوار و .... است.

انتهای پیام/ص

سهم زنان سهم زنان سهم زنان سهم زنان سهم زنان سهم زنان سهم زنان سهم زنانسهم زنان سهم زنان سهم زنان سیاست بازی سیاست بازی سیاست بازی سیاست بازی سیاست بازی سیاست بازی سیاست بازی سیاست بازی اصلاح طلبان اصلاح طلبان اصلاح طلبان اصلاح طلبان اصلاح طلبان اصلاح طلبان اصلاح طلبان اصلاح طلبان اصلاح طلبان

دیدگاه شما

آخرین اخبار