11. مرداد 1396 - 13:01   |   کد مطلب: 17932
دادستان شهرستان اسدآباد از دستگیری و بازداشت سه نفر اسدآبادی خبر داد و گفت: این افراد با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام به نام "بچه‌های باحال" اقدام به تولید عکس و فیلم‌های مستهجن می‌کردند.
دستگیری,مدیران گروه مجازی,گروه تلگرامی,بچه های باحال,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

دستگیری مدیران مجازی گروه تلگرامی "بچه‌های باحال" در اسدآباد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از آوای سیدجمال : محمدجواد هاجرپور از دستگیری و بازداشت سه نفر اسدآبادی خبر داد و  گفت: این افراد با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام به نام "بچه‌های باحال" اقدام به تولید عکس و فیلم‌های مستهجن می‌کردند.

 وی با بیان اینکه دو نفر مدیر این گروه تلگرامی بودند و 650 نفر عضو داشت، افزود: این افراد با ایجاد چالش ممبر از اعضای گروه درخواست می‌کردند که هر هفته یکی از آنان عکسی از بدن عریان خود ارسال کنند.

دادستان شهرستان اسدآباد یادآور شد: دو نفر از این افراد مدیر گروه و دیگری هم اعضای فعال گروه بود که بعد از  شناسایی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه دستگیر و پرونده‌ای در بازپرسی تشکیل شد و هم‌اکنون دو نفر در  زندان به سر می‌برند.

 وی با هشدار و تأکید به خانواده‌ها و والدین از آنان خواست مراقبت بیشتری نسبت فرزندان جوان و نوجوان خود داشته باشند چراکه دشمن با ایجاد شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه ایرانی به دنبال تخریب افکار عمومی به‌خصوص جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام/ص

گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی بچه های باحال بچه های باحال بچه های باحال بچه های باحال بچه های باحال بچه های باحال مدیران گروه مجازی مدیران گروه مجازی مدیران گروه مجازی مدیران گروه مجازی مدیران گروه مجازی مدیران گروه مجازی مدیران گروه مجازی

دیدگاه شما

آخرین اخبار