25. دى 1396 - 16:21   |   کد مطلب: 20391
فرمانده انتظامی استان همدان:
دستگیری اعضای باند سرقت میلیاردی در همدان
سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با مشارکت مردمی، کار آهان پلیس آگاهی استان موفق به کشف سرنخ سرقت‌های احشام استان و شناسایی یکی از اعضای این باند بزرگ شدند.
دستگیری,باند سرقت,نیروی انتظامی همدان,سارق,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : سردار بخشعلی کامرانی صالح در مورد دستگیری باند بزرگ سرقت میلیاردی در همدان اظهار داشت: با مشارکت مردمی، کار آهان پلیس آگاهی استان موفق به کشف سرنخ سرقت‌های احشام استان و شناسایی یکی از اعضای این باند بزرگ شدند.

وی با اشاره به اینکه این فرد که ساکن استان کرمانشاه بود با نیابت قضایی توسط پلیس آگاهی استان دستگیر و با همدان منتقل شد، افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به 9 فقره سرقت احشام از استان همدان اعتراف نمود و همدستان خود را نیز معرفی کرد.

کامرانی صالح با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی هر 4 سارق شناسایی  و دستگیر شدند، عنوان کرد: یک دستگاه خودرو سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه یکی از دستگیرشدگان برادر متهم ردیف اول بود، ابراز کرد: این دو برادر با همدستی 2 نفر دیگر با یک دستگاه خودرو پژو سرقتی اقدام به سرقت از استان‌های غرب کشور می‌کردند.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده به 16 فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: عمده سرقت‌ها از شهرستان‌های اسدآباد ، کبودرآهنگ و ملایر به ارزش یک میلیارد و520 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار