12. مرداد 1396 - 9:00   |   کد مطلب: 17944
دادستان شهرستان اسدآباد با اشاره به متلاشی یک گروه تلگرامی متخلف در این شهر توسط سربازان گمنام امام مان(عج) سپاه، گفت: مدیر این گروه علاوه به پرداخت 160 میلیون تومان جریمه روانه زندان شد.
گروه تلگرامی,اسدآباد,توهین به پیامبر,سربازان گمنام امام زمان(عج),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

دومین گروه تلگرامی در اسدآباد متلاشی شد/ توهین به پیامبر در قالب جوک

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از آوای سیدجمال : محمدجواد هاجرپور با اشاره به افزایش فعالیت گروه‌های تلگرامی در شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: دومین گروه تلگرامی که اقدام به پخش تصاویر و فیلم‌های مستهجن می‌کرد، توسط نیروهای گمنام اکام زمان(عج) در سپاه شناسایی شد.

وی ادامه داد: این گروه تلگرامی که با ۳۶۰۰ نفر عضو در حال فعالیت بود، قبلا" در تعهدی کتبی به اطلاعات سپاه متعهد شده بود که به این گونه فعالیت مجازی اقدام نکند که به تعهدش عمل نکرده است.

دادستان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: نکته مهمی که می‌توان در این گروه تلگرامی به آن اشاره کرد، علاوه بر پخش تصاویر مستهجن، توهین به پیامبر اکر(ص) بوده که در قالب یک جک به آن پرداخته شده است.

وی با اشاره به مجازات سنگین در این گونه پرونده ها، یادآور شد: مدیر این گروه تلگرامی متخلف علاوه بر پرداخت 160 میلیون تومان روانه زندان شد.

هاجرپور با اشاره به هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: این نیروهای انقلابی هوشیارند و دایما" در حال رصد کردن هستند و البته افراد متخلف در فضای مجازی باید بدانند که مجازات سنگینی در انتظارشان است

انتهای پیام/ص

گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی گروه تلگرامی توهین به پیامبر توهین به پیامبر توهین به پیامبر توهین به پیامبر توهین به پیامبر توهین به پیامبر اسدآباد اسدآباد اسدآباد اسدآباد اسدآباد

دیدگاه شما

آخرین اخبار