13. مرداد 1396 - 8:32   |   کد مطلب: 17962
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برپایی دهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و خدمات شهری-حمل و نقل عمومی، همزمان با دوازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و چهارمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم همدان خبر داد.
نمایشگاه بین المللی همدان,نمایشگاه گل وگیاه,نمایشگاه مبلمان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حسین الماسی اظهار داشت: دهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و خدمات شهری-حمل و نقل عمومی، همزمان با دوازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و چهارمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم همدان در محل فعلی نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از 16 مردادماه کار خود را آغاز میکند و تا 20 همان ماه با حضور 90 شرکت کننده از استان‌های تهران، گیلان، اصفهان، قم، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مرکزی، مازندران، البرز و همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع و در سالن‌های ابن‌سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان است.

الماسی ایجاد فضای رقابتی در بین مشارکت‌کنندگان را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام کرد و گفت: مشارکت مداوم و مستمر استان های مختلف از دیگر امتیازات این نمایشگاه‌ها است چرا که طیف وسیعی از اقوام ، فرهنگ‌ها و سلایق مختلف را شامل می‌شود و دامنه‌ی انتخاب بازدید کننده را گسترده تر می‌کند.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت‌کنندگان می‌شود و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان بیان کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 تا 22 و در روز جمعه 10 تا 22 است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار