10. اسفند 1396 - 16:09   |   کد مطلب: 21010
مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان از گشایش دهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات، سفره هفت سین، گل آرایی و تزئینات منزل در نمایشگاه بین المللی همدان خبر داد.
نمایشگاه,شیرینی و شکلات,نمایشگاه بین المللی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : علی اصغر رحمانی پاک روان مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و در سه سالن ابن سینا ، الوند ، هگمتانه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تنوع شرکت کنندگان در این دوره و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها از محاسن این نمایشگاه است ادامه داد: شرکت واحدهای تولیدی توانمند استان و واحدهای توزیعی متنوع از ویژگی های این نمایشگاه است.

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی ادامه داد:90 مشارکت کننده از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند و در زمینه های انواع صنایع دستی، تزیینات سفره هفت سین، انواع گل های طبیعی و مصنوعی،شیرینی و شکلات به ارایه کالا و خدمات می پردازند.

گفتنی است:این نمایشگاه از تاریخ 10تا 15 اسفند ماه در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌ توانند از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار