8. شهريور 1396 - 12:17   |   کد مطلب: 18345
دعای روز عرفه در 198 مسجد، 94 هیأت مذهبی، 30 خانه قرآنی و 16 موسسه قرآنی در سطح استان همدان برگزار خواهد شد.
دعای عرفه,روز عرفه,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

عطر دعای عرفه در جای جای همدان می پیچد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : دعای روز عرفه در 198 مسجد، 94 هیأت مذهبی، 30 خانه قرآنی و 16 موسسه قرآنی در سطح استان همدان برگزار خواهد شد.

دعای روز عرفه که همراه با طلب بخشش و استغفار بوده و خواندن آن در روایات توصیه شده است، بسیار فضیلت دارد و بر این اساس برای این روز مراسم احیا‌ و نماز در شب عرفه، روزه گرفتن در روز عرفه، قرائت دعای عرفه امام‌حسین(ع) و زیارت امام‌حسین(ع) از اعمال مستحب آن به شمار می‌رود.

بر همین اساس در شهر همدان نیز دعای روح‌بخش عرفه در بسیاری از نقاط پیش‌بینی شده است که از شهروندان می‌توانند از این مکان‌ها برای بهره‌مندی این دعا حضور یابند.

قرائت دعای پرفیض عرفه در کنار پیکر پاک و نورانی دو تن از شهدای تازه تفحص شده، پنج شنبه ساعت 15 حسینیه امام (ره) با سخنرانی سید مجتبی حسینی یمین و مناجات جمشید قاسمی و مهدی ربانی همراه است.

همچنین مراسم قرائت دعای عرفه با نوای حاج حسین آزادجو و محمدمهدی روحی در مزار شهدای گمنام واقع در پارک مردم نیز پیش‌بینی شده است.

در حسینیه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه باغ بهشت نیز دعای پرفیض عرفه در ساعت 16:30 با نوای احمد شانیان قرائت خواهد شد.

مراسم دعای عرفه با سخنرانی سید مجتبی حسینی یمین و مداحی مجتبی روشن روان ساعت 16:30 در مسجد قبا برگزار می‌شود و همچنین دعای عرفه در ساعت 17 در چهارراه سعیدیه توسط پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) قرائت می‌شود.

انتهای پیام/ص

دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه دعای عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه روز عرفه

دیدگاه شما

آخرین اخبار