20. شهريور 1396 - 15:52   |   کد مطلب: 18527
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌ میزبانی همدان خبر داد و گفت: در این جشنواره یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور شرکت می‌کنند.
جشنواره شمیم خانواده,خانواده های پاسداران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌ میزبانی همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : سید رضا موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین دوره این جشنواره در استان همدان برگزار می‌شود اظهار داشت: نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان و همسران پاسداران سال گذشته در اصفهان برگزار شده بود.

وی اعلام کرد: این جشنواره از تاریخ 21 شهریورماه به مدت 4 روز در دانشگاه آزاد اسلامی همدان و با حضور خانواده‌های پاسداران سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: حدود یک هزار و 700 نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند.

موسوی هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی را پویایی و فعال بودن خانواده های پاسداران و ارزش نهادن به تحرک همسران و فرزندان آنان دانست و گفت: این مسابقات در 6 رشته ورزشی شنا، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دارت، تکواندو و والیبال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این جشنواره از 45 رده سپاه از سراسر کشور خواهند بود اظهار داشت: با توجه به اهمیت ورزش و جنبه‌های فرهنگی آن سعی شده شرایط و برنامه‌های مناسبی برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره فراهم شود.

انتهای پیام/ص

جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده جشنواره شمیم خانواده خانواده پاسداران خانواده پاسداران خانواده پاسداران خانواده پاسداران خانواده پاسداران خانواده پاسداران

دیدگاه شما

آخرین اخبار