5. مهر 1396 - 22:39   |   کد مطلب: 18771
رئيس بسيج هنرمندان استان همدان از برگزاري 50 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط بسبج هنرمندان خبر داد و گفت: نمايش خياباني «دفاع مقدس» در پياده‌راه بوعلي برگزار مي‌شود.
نمایش خیابانی,هفته دفاع مقدس,پیاده راه بوعلی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

اجراي نمايش خياباني «دفاع مقدس» در پياده‌راه بوعلي

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : رسول کرمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های بسیج هنرمندان در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: 50 عنوان برنامه در این هفته توسط بسیج هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری عصر شعر و خاطره دفاع مقدس در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان خبر داد و افزود: بازسازی وقایع‌ دفاع مقدس زمینه آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثار شهدا و اهداف آنها در حضور در جبهه‌های جنگ را مهیا می‌کند.

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه دشمن از آغاز تشکیل انقلاب به دنبال نابودی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است، ادامه داد: شهدا، دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب نباید فراموش شوند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس «دفاع مقدس و جنگ» تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگهداشتن یاد شهدا، دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های مردم انقلابی ایران است.

کرمی با بیان اینکه می‌توان فرهنگ‌ ایثار و شهادت و جانفشانی رزمندگان برای رسیدن به اهداف انقلابی و الهی  را از طریق هنر عکاسی به نسل جوان منتقل کرد، گفت: جوانان باید بدانند آرامش و امنیت موجود در کشور را مدیون خون شهدا هستند.

وی با اشاره به فعالیت 9 کانون بسیج هنرمندان در سطح استان، تصریح کرد: برگزاری نشست صالحین هنرمندان به مناسبت هفته دفاع مقدس یکی دیگر از برنامه‌های است که برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری مسابقات هنرمندان بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: در این هفته یک دوره عکاسی بسیجیان پایگاه‌ها در همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی قشر هنرمندان با موضوع نقش هنرمندان انقلابی در فضای مجازی، یادآور شد: دشمن به دنبال ضربه زدن به جوانان از طریق فضای مجازی است بنابراین این عرصه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کرمی سرکشی از خانواده شهدای هنرمند را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم هیأت شهدا به مناسبت ایام محرم در سطح شهرستان‌ها نیز از برنامه‌های مهم در این هفته خواهد بود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به برگزاری نمایش‌های خیابانی مربوط به دفاع مقدس در سطح استان ادامه داد: نمایش‌ خیابانی از امروز تا آخر هفته در پیاده‌راه بوعلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

 نمایش خیابانی نمایش خیابانی نمایش خیابانی نمایش خیابانی نمایش خیابانی نمایش خیابانی نمایش خیابانی نمایش خیابانی هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی

دیدگاه شما

آخرین اخبار