10. آذر 1396 - 11:21   |   کد مطلب: 19710
در نخستین روز از جشنواره تئاتر کودک صورت می‌گیرد;
اجرای 6 نمایش در 6 سالن همدان/ 3 نمایش خیابانی اجرا می‌شود
در نخستین روز از بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، 6 نمایش در 6 سالن همدان اجرا می‌شود.
جشنواره تئاتر کودک,نمایش خیابانی,مجتمع شهید اوینی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، روز گذشته در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین کار خود را آغاز کرد و از امروز نمایش‌ها در 6 سالن شهر همدان اجرا می‌شود.

نمایش «پینوکیو» از اصفهان به نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ‌علی در بخش مسابقه تئاتر کودک به عوان نخستین نمایش روی صحنه می‌رود.

این نمایش در سه سانس 10، 15 و 17:30 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی ـ هنری بوعلی سینا اجرا خواهد شد.

سالن پلاتوی استاد عبادی در مجتمع فرهنگی ـ هنری بوعلی‌سینا در این روز نمایش «جاده اردک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد اسماعیلی از تهران اجرا می‌کند که در دو سانس 10 و 11 صبح اجرا می‌شود.

اما دو سالن اصلی و پلاتوی مجتمع فرهنگی ـ سینمایی شهید آوینی دو نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری و نمایش «پسرها تنهایند» به نویسندگی حمید قلعه‌ای و کارگردانی سید جواد رحیم‌زاده اجرا می‌شود.

نمایش «من و در لجباز» در سه سانس 10، 15 و 17:30 در سالن اصلی و نمایش «پسرها تنهایند» در سانس‌های 15 و 17:30 در سالن پلاتو اجرا خواهد شد.

نمایش «پنجه طلا» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان در بخش مسابقه نوجوان در سانس‌های 10، 15 و 17:30 در تالار فجر همدان به روی سن می‌رود.

در بخش مسابقه تئاتر خردسال نیز نمایش «کی از همه قوی‌تره» به نویسندگی و ارگردانی سمیه منجم از لاهیجان در دو سانس 10 و 11 در سالن اداره ل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اجرا می‌شود.

همچنین در این دوره از جشنواره همه نمایش‌های بخش خیابانی در محوطه مجتمع فرهنگی ـ سینمایی شهید آوینی برگزار می‌شود که در این روز در ساعت 16 نمایش خیابانی «سبز و سبز» کاری از مهدی صالح‌باز از تبریز اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «بازی و کودک» به نویسندگی محمدرضا جعفری و کارگردانی مریم مهدی‌پور از کیان‌شهر در ساعت 16:30 اجرا می‌شود.

«خواستن و توانستن» به نویسندگی احمد بیگلریان و کارگردانی نساء بخشی از همدان در ساعت 17:45 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار