1. آبان 1396 - 22:40   |   کد مطلب: 19139
مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان خبر داد
آغاز برگزاری مسابقات قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی همدان
مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان از آغاز برگزاری مسابقات قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی همدان خبر داد و گفت: بیش از 100 نفر از کارکنان تامین اجتماعی همدان در مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اند.
مسابقات قران کریم,تامین اجتماعی,مسابقات قرآنی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مجتبی شیراوند از آغاز برگزاری مسابقات قرآن کریم در بیمارستان آتیه (تامین اجتماعی) همدان خبر داد و اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این مسابقات کارکنان بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استان همدان هستند.

وی بیان کرد: در راستای ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی و با عنایت به فرمایشات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و تاسی از بیانات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در بین آحاد جامعه اسلامی، مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی در بخش‌های بیمه‌ای و درمان برگزار شده است.

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان به شرکت بیش از 100 نفر از کارکنان تامین اجتماعی استان در مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: این مسابقات در روزهای یکم و دوم آبان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی در دو مرحله مقدماتی و نهایی در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می‌شود، گفت: در هر چهار رشته یک نفر از خواهران و یک نفر از برادران به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

شیراوند با اشاره به اینکه به نفرات برتر استانی هدایایی اهدا خواهد شد، افزود: در این مسابقات به نفر اول تا سوم هدایای نقدی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ مرحله‌ نهایی این مسابقات همزمان با حضور نفرات برتر سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار