25. فروردين 1397 - 14:14   |   کد مطلب: 21534
رئیس اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ از برگزاری چهل و یكمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : احمد زارعی اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ اقدام به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کرده و علاقمندان می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند به سایت http://www.quraniran.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و یا به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ مراجعه کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ یاداور شد: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه همانند سال‌های قبل برگزار می‌شود و تنها یک تغییر جزئی در رشته‌های معارفی و حفظ موضوعی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات آزمون مرحله شهرستانی رشته‌های تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و حفظ موضوعی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و افرادی که حد نصاب را به دست آورند، به آزمون مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

زارعی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های 9گانه حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی و حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت سنی تا 40 سال لغو شد و فقط بالای 18 سال ملاک است، گفت: لازم به ذکر است آزمون رشته‌های معارف به صورت اینترنتی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به فایل شیوه‌نامه مسابقات مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار