8. آبان 1396 - 16:12   |   کد مطلب: 19237
مرد ۳۴ ساله‌ای که در یک اقدام جنون آمیز، نوزاد دو ماهه‌اش را به دلیل گریه صبحگاهی به دیوار کوبید به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.
قتل,جنایت,کودک دوماهه,نوزاد,shabnamha.ir.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : مرد 34 ساله‌ای که در یک اقدام جنون آمیز، نوزاد دو ماهه‌اش را به دلیل گریه صبحگاهی به دیوار کوبید و او را به طرز فجیعی کشت، صبح روز گذشته به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

پزشکان بیمارستان در حالی از مرگ پسر دو ماهه خبر دادند که آثار کودک‌آزاری روی گردن و سر وی مشهود بود. قاضی با دیدن خراشیدگی کنار گردن و کوفتگی که روی سر «بنیامین» وجود داشت بلافاصله پی به ارتکاب جنایتی هولناک برد.

پدر و مادر کودک که گویی سخنان‌شان را با یکدیگر چند بار مرور کرده بودند به قاضی میرزایی گفتند: «صبح زود در حال خوردن صبحانه بودیم که ناگهان احساس کردیم چیزی در گلوی نوزاد گیر کرده است.بعد هم حال او وخیم شد که بلافاصله به بیمارستان رساندیم. زن جوان پس از بررسی‌های مقام قضایی با مشاهده مدارکی که فکر نمی‌کرد در طول دو ساعت جمع آوری شده باشند به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: همسرم معتاد بود که از او طلاق گرفتم و با این مرد 34 ساله افغانی ازدواج کردم ولی او گاهی «بنیامین» را کتک می‌زد.

دیروز هم حدود ساعت پنج بامداد از خواب بیدار شدم و چای نبات برای پسرم درست کردم چرا که قصد استحمام داشتم و امکان داشت در این مدت پسرم از خواب بیدار شود. به همین دلیل به همسرم گفتم: وقتی «بنیامین» بیدار شد و گریه کرد، چای نبات به او بدهد تا ساکت شود! ولی چند دقیقه بعد از داخل حمام ناگهان صدایی را شنیدم که انگار شیئی محکم به زمین افتاد البته حدود سه بار این صدا را شنیدم! وقتی هراسان بیرون آمدم، دیدم پسرم بی‌هوش است و دستانش به یک طرف می‌افتاد. بلافاصله او را به درمانگاه رساندیم ولی دیگر نفس نمی‌کشید!.

در پی اعترافات این زن جوان، پدر کودک نیز مقابل میز قضاوت قرار گرفت و بعد از آن که فهمید دیگر همه چیز لو رفته است گفت: من در واقع با همسر دیگرم زندگی می‌کنم و از او صاحب فرزند 10 ساله‌ای هستم! اما از گریه‌های «بنیامین» خسته شده بودم! امروز صبح هم وقتی از خواب بیدار شد و مادرش را ندید شروع به گریه کرد.

من که دیگر عصبانی شده بودم او را بلند کردم و چند بار به زمین کوبیدم به طوری که بخشی از بدنش روی فرش قرار گرفت و سرش به زمین اصابت کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار