27. آبان 1396 - 16:04   |   کد مطلب: 19523
فرمانده انتظامی استان همدان:
دستگیری قاتل منطقه شیرسنگی همدان
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه روز ۲۱ آبان ماه ساعت ۹ صبح جسد مرد ۵۹ ساله‌ای در منطقه شیر سنگی همدان کشف شد، گفت: با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات دقیق در این راستا قاتل این مرد در منطقه شیرسنگی همدان دستگیر شد.
قتل,قاتل,شیرسنگی همدان,فرمانده انتظامی همدان,دستگیری قاتل,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به اینکه صبح روز 21 آبان ماه طی تماس مردم با پلیس مبنی بر مشاهده جسدی درون گونی در میدان شیر سنگی همدان اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس گشت کلانتری 15 رسالت در محل کشف جسد حاضر شدند.

وی با بیان اینکه همزمان بازپرس ویژه قتل همدان و پلیس آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند، افزود: یک بازپرس و اکیپی از پلیس آگاهی پس از حضور خود در سر صحنه پس از بررسی‌های لازم جسد را تحویل پزشکی قانونی دادند.

کامرانی صالح با بیان اینکه این جسد در داخل گونی در بسته‌ای در میدان شیر سنگی همدان کشف شده بود، عنوان کرد: کارگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی استان برای بررسی‌های موشکافانه و تخصصی در سر صحنه موفق به کشف سرنخی از ماجرای قتل شدند.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات، فردی به عنوان مظنون شناسایی شد اظهار داشت: فرد دستگیر شده برای تکمیل تحقیقات و مدارک معتبر به پلیس آگاهی منتقل شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل رساندن مرد 59 ساله اعتراف کرده است، ابراز کرد: متهم علت قتل را تسویه‌حساب شخصی با مقتول بیان کرده است.

کامرانی صالح تأکید کرد: قاتل 32 ساله که مقتول را در پارکینگ خانه خود برای در امان ماندن از سرما پناه داده بود به دلیل سوءظن، با کوبیدن ضرباتی با سنگ مقتول را به قتل رسانده است.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار