9. آبان 1396 - 15:12   |   کد مطلب: 19250
مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: تاکنون ۱۶۰۰ دانشجوی همدانی در طرح پیاده‌روی بسیج دانشجویی همدان ثبت نام کردند که پیش‌بینی می‌کنیم تعداد آنها به بیش از ۲ هزار نفر افرایش یابد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم همدان:

طیب فریادرسبا گرامیداشت اربعین حسینی اظهار داشت: تاکنون هزار و 2000 دانشجوی آقا برای حضور در پیاده‌روی اربعین بسیج دانشجویی استان همدان ثبت‌نام کرده‌اند.

 وی بابیان اینکه در حال حاضر بسیج دانشجویی با همکاری نیروی انتظامی به دنبال اخذ ویزا و مجوز خروج برای دانشجویان متقاضی در پیاده‌روی بزرگ اربعین است گفت: تاکنون توانسته‌ایم برای هزار و 600 دانشجوی آقا مجوز خروج بگیریم که پیش‌بینی می‌کنیم تعداد تنها به بیش از 2 هزار نفر افزایش یابد.

مسئول بسیج دانشجویی همدان با اشاره به اینکه حجم ثبت‌نام کنندگان دانشجویان آقا در طرح پیاده‌روی بسیج دانشجویی استان نسبت به جمعیت ما، سبب شده استان در این فضا جایگاه خوبی را در سطح کشور به دست آورد عنوان کرد: دانشجویان ثبت‌نام کرده برای شرکت در پیاده‌روی اربعین به صورت متمرکز از دانشگاه‌های استان اعزام می‌شوند.

وی درباره برنامه‌های 13 آبان این نهاد نیز بیان کرد: لازم است درباره سخنان سخیف ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا درباره برجام، مذاکرات، سپاه و همچنین انسجامی که در کشور برای حمایت از سپاه به‌عنوان یکی از نقاط قوت نظام اسلامی در کشور شکل گرفت برنامه‌های مناسبی  در این روز برگزار شود.

فریادرس گفت: اتفاقاتی که در چهار سال گذشته پیرامون موضوع مذاکرات، برجام و پس‌ازآن عهدشکنی آمریکا رخ داد نشان داد که ما نمی‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم پس باید این فرهنگ در کشور نهادینه شود که ما تا زمانیکه کشور قدرتمندی نباشیم آمریکا از موضع خود عقب نمی‌نشیند.

وی با تأکید بر ثبت تاریخی عهدشکنی آمریکا در حافظه تاریخی ملت ایران ابراز کرد: مردم باید بدانند تا وقتی ما در موضع قدرت قرار نداشته باشیم و از درون خود را قدرتمند نکنیم نتیجه‌ای به دست نمی‌آوریم کما اینکه اگر امروز آمریکا از مواضع خود در منطقه عقب‌نشینی کرده وامور را به مردم منطقه واگذار می‌کند به دلیل قدرت ما است.

مسئول بسیج دانشجوی همدان افزود: اگرچه به دلیل حضور تعدادی زیادی از دانشجویان در مراسم اربعین برنامه‌ها کم‌رنگ است اما با بازگشت دانشجویان در هفته دوم برنامه‌هایی مانند کرسی‌های آزاداندیشی، تریبون آزاد، مناظرات و غیره با قوت بیشتری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار