27. آبان 1396 - 11:47   |   کد مطلب: 19518
رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور:
ارائه تسهیلات ویژه به زنان سرپرست خانوار در استان کرمانشاه
رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور برای زنان سرپرست خانوار که در جریان زلزله استان کرمانشاه آسیب دیده اند تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
سازمان بهزیستی,زنان سرپرست خانوار,زلزله زدگان,کرمانشاه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : فرید براتی سده رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور؛اظهار کرد:در استان کرمانشاه 5هزار و 500 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار دارند که بر اساس نیازمندی خدمات مورد احتیاج خود را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر زنان سرپرست خانوار در استان کرمانشاه تعدادی دیگر از زنان سرپرست خانوار در این استان برای دریافت خدمات در سازمان بهزیستی کشور پشت نوبت قرار دارند.

رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: این سازمان تسهیلات ویژه‌ای را برای زنان سرپرست خانوار که در جریان زلزله استان کرمانشاه  به انواع مختلف دچار آسیب دیدگی شده اند، در نظر گرفته است.

براتی سده خاطرنشان کرد: به شرط تامین اعتبار مورد نیاز از سوی دولت، زنان سرپرست خانواری که در استان کرمانشاه پشت نوبت هستند به سرعت در چرخه حمایت از سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور با هماهنگی بنیاد مسکن نسبت به ساخت و تعمیر مسکن مددجویان این سازمان و به ویژه زنان سرپرست خانواری که در زلزله استان کرمانشاه مسکن آنها دچار تخریب شده است اقدامات مورد نیاز را انجام خواهد داد.

رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: تعدادی از زنان استان کرمانشاه بر اثر وقوع زلزله سرپرست خود را از دست داده‌اند و هم اکنون به عنوان سرپرست خانواده خود محسوب می‌شوند و نیازمند دریافت خدمات نهادهای حمایتی از سوی این سازمان‌ها هستند.

براتی سده اضافه کرد: سازمان بهزیستی کشور حمایت همه جانبه خود را از افرادی که سرپرست خود را در زلزله استان کرمانشاه از دست دادند اعلام می‌کند که در این میان زنان در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار