16. دى 1396 - 21:24   |   کد مطلب: 20257
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان:
اجرای طرح غربالگری اضطراب در مهد کودک های همدان و ملایر
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان از اجرای طرح غربالگری اضطراب در مهدهای کودک‌ شهرستان‌های همدان و ملایر تا پایان سال خبر داد.
سازمان بهزیستی,طرح غربالگری,غربالگری اضطراب,مهدکودک های همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

اجرای طرح غربالگری اضطراب در مهد کودک های همدان و ملایر

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : امیر کوکاییان ،معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان به غربالگری اضطراب ویژه کودکان مهدهای کودک‌ زیرپوشش بهزیستی اشاره کرد و افزود: طرح غربالگری اضطراب دو سال است که در استان همدان در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد؛ گفت: جامعه هدف طرح اضطراب کودکان مهدهای کودک‌ نیز شهرستان‌های همدان و ملایر هستند.

 معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان با بیان اینکه این طرح سال گذشته فقط در مهدهای کودک‌ شهرستان همدان اجرا شد، گفت: این طرح امسال توسط روانشناسان آموزش دیده بهزیستی در این زمینه در مهدکودک‌های دو شهرستان همدان و ملایر در حال اجراست.

 وی با اشاره به هدف از برگزاری طرح غربالگری اضطراب در کودکان خاطرنشان کرد: بررسی میزان شیوع اضطراب و راهنمایی والدین در خصوص این بیماری در کودکان از اهداف اجرای این طرح است.

 کوکاییان با بیان اینکه سال گذشته یک هزار نفر قرار شد در طرح غربالگری اضطراب باشند، ادامه داد: تا پایان سال گذشته این طرح برای یک‌هزار و 500 کودک انجام و با تشخیص کارشناسان مربوطه 300 نفر به مشاوره تخصصی ارجاع شدند.

 وی تصریح کرد: امسال طرح غربالگری تاکنون برای یک هزار و 300 نفر انجام شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به تعداد 2 هزار و 500 نفر برسد.

انتهای پیام/ص

طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب طرح غربالگری اضطراب مهدکوک های همدان مهدکوک های همدان مهدکوک های همدان مهدکوک های همدان مهدکوک های همدان مهدکوک های همدان مهدکوک های همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار