30. خرداد 1399 - 13:06   |   کد مطلب: 19520
مشاور امور زنان وزیر ارشاد گفت: باید استفاده بیش از حد و مدیریت نشده نوجوانان و جوانان و حتی کودکان از اینترنت و شبکه‌های مجازی به شکلی مدیریت شود تا فرزندان در این فضا دچار آسیب‌های جدی و بحران نشوند.
اینترنت,فضای مجازی,مدیریت,مشاور امور زنان,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از «بسیج زنان کشور» : مرضیه مرآت نیا گفت: فناوری‌های نوین ارتباطی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، کاربران زیادی دارد که از این طریق افراد مختلفی را به یکدیگر پیوند می‌دهد. 

وی افزود: همچنین شبکه‌های اجتماعی در کوتاه ترین زمان بیشترین اطلاعات را بین گروه‌های زیادی توزیع می‌کنند و باعث می‌شوند که افراد در هر نقطه‌ای از جهان به اطلاعات و مطالب مورد نیاز دست یابند. 

مشاور امور زنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های عمده والدین، استفاده بیش از حد و مدیریت نشده نوجوانان و جوانان و حتی کودکان از اینترنت و شبکه‌های مجازی است که باید به شکلی مدیریت شود تا فرزندان در این فضا دچار آسیب‌های جدی و بحران نشوند. 

مرآت نیا اظهار داشت: از آنجا که بانوان به عنوان محور اصلی خانواده، نقش مهم و موثری در تربیت کودکان ونوجوانان دارند، باید ضمن آشنایی اصولی با فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای آن، هم برای حضور خود در این فضا ضابطه و زمان خاصی را تعریف کنند و هم با روش‌های درست تربیتی بر استفاده فرزندان‌شان نظارت هدایتگرانه داشته باشند. 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به برگزاری یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اشاره و این رویداد بزرگ رسانه ای را فرصت مغتنمی برای ارتقای آگاهی رسانه ای مردم و بویژه بانوان، در جهت کاهش آسیب‌های فضای مجازی برای بهره جستن از این فضا عنوان کرد. 

وی از همه بانوان و خانواده‌ها خواست که با حضور در این نمایشگاه با آخرین دستاوردهای حوزه رسانه‌های دیجیتال آشنا شده و با شرکت در برخی کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی از آموزش های ارائه شده بهره‌مند شوند. 

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با شعار «ایجاد فضای سالم، ایمن و مفید» تا 26 آبان با حضور بیش از 12 استارتاپ و بیش از 500 موسسه و شرکت فعال در حوزه رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد رسانه‌ای است. 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار