5. آذر 1396 - 12:06   |   کد مطلب: 19637
گروهبان یکم پلیس آگاهی و نخبه بسیجی گفت: بر اساس علاقه ای که به این شغل داشتم وارد این عرصه به ظاهر مردانه شدم و اینکه هدفی بالاتر که خدمت به مردم بود را در سر می‌پروراندم و معتقدم دفاع از امنیت مردم با تفکر بسیجی زیباتر و مستحکمتر است.
هفته بسیج,بانوی پلیس بسیجی,ترویج کرامت زن,زن بسیجی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : گروهبان یکم اسما لری پور،ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، به حضور فعال خود در بسیج اشاره کرد و گفت: از همان ابتدای دوران راهنمایی حضور فعال در بسیج داشتم که در حال حاضر حدود هفده سال است که در بسیج فعالیت‌های فرهنگی دارم  و با این تفکر، به استخدامی پلیس آگاهی ناجا در استان کرمان درآمدم و در حال حاضر با درجه گروهبان یکم خدمت می‌کنم.
 

وی ادامه داد: همیشه امنیت جامعه متوجه آقایان نیست و برخی مواقع، این زنان جامعه هستند که بنا به فراخور نقشی که دارند باید حافظ امنیت جامعه در حیطه استحفاظی تعریف شده نیز باشند و من هم برای امنیت جامعه قدم به عرصه پلیس آگاهی ناجا گذاشته ام.
 

این نخبه بسیجی، حفظ حیا و ترویج کرامت زن و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را وظیفه اصلی زنان بسیجی دانست و گفت: مهمترین خصوصیات که یک زن بسیجی، داشتن حیا و ترویج کرامت و منزلت یک زن در جامعه است که با احیا و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری تکمیل می‌شود.
 

گروهبان یکم لری پور، علاقه و خدمت رسانی به مردم را از دلایل اصلی برای اشتغال در این شغل سخت برشمرد و افزود: بر اساس علاقه ای که به این شغل داشتم وارد این عرصه به ظاهر مردانه شدم و اینکه هدفی بالاتر که خدمت به مردم بود را در سر می‌پروراندم و معتقدم دفاع از امنیت مردم با تفکر بسیجی زیباتر و مستحکمتر است.
 

این عضو انتظامی پلیس آگاهی استان کرمان، در رابطه با یکی از پرونده‌های در دست اقدام خود گفت: در خیلی از ماموریت‌ها اعم از سرقت، قتل، قاچاق، کلاهبرداری و به خصوص آدم ربایی حضور داشته ام که در یکی از پرونده‌های آدم ربایی، که کودکی توسط مجرمین ربوده شده بود را پس از کار اظلاعاتی و شناسایی مجرمین به همراه همکاران، به خانواده باز گردانیدیم که در آن صحنه اشک شوق و رضایت قلبی خانواده این کودک برای من و همکاران ما در پلیس آگاهی مسرت بخش بود.
 

وی افزود: طبیعی است که برخی مواقع به دلیل حجم و سختی کار، با تهدیدات و ناسزاهای برخی افراد متهم روبرو می‌شوم که گرچه خاطرم را رنجیده می‌کند اما چون رسالت ما و همکاران ما در این عرصه، حفاظت از مال و جان مردم است بنابراین با قدرت و اتکال به پروردگار کار را ادامه می‌دهیم.
 

وی خاطرنشان کرد: در طول روز اگر با صحنه قتل یا سرقت یا جرم دیگری روبرو شوم خوشبختانه سعی کرده ام اثرات منفی آن در روحیاتم تاثیر نگذارد و قبل از رسیدن به خانه همه چیز را فراموش می‌کنم تا همسرم از اتفاقات کاری من اذیت نشود و این یک اصل در زندگی است.
 

 انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار