5. آذر 1396 - 16:35   |   کد مطلب: 19646
به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود
مراسم «آبروی آب» در دانشگاه آزاد اسلامی همدان
به مناسبت هفته بسیج مراسم «آبروی آب» هفتم آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.
هفته بسیج,دانشگاه آزاد همدان,آبروی آب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : به مناسبت هفته بسیج و به همت پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور سردار حاج میرزا محمدسلگی صاحب خاطرات و حمید حسام نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج کارمندی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حضور سردار میرزا محمدسلگی  صاحب خاطرات و حمید حسام نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

مرتضی پورنجفی افزود: مشاهده جلد کتابی که بر روی آن نوشته شده خاطرات فرمانده‌ گردان «حضرت ابوالفضل علیه‌السلام»، آن‌ هم با عنوان «آب هرگز نمی‌میرد»، به‌خودی‌ خود آنقدر جذاب است که آدم را به خریدن و خواندن آن ترغیب کند که شاید برای همین است که سراسر کتاب، بوی آن حضرت را به خود گرفته است.

وی بیان کرد: راوی داستان «کتاب آب هرگز نمی‌میرد» در دست‌ نوشته‌ای که در ابتدای کتاب، خودنمایی می‌کند، چنین نوشته است: «از روزی که در 6 سالگی روضه‌ مشک و سقا را از پدرم شنیدم تا زمانی که دستم به داس و خوشه‌های گندم گره خورد، رد این بوی خوش را گرفتم تا به زیر علم عباس(ع)‌رسیدم، اتفاقی نبود».

فرمانده پایگاه بسیج کارمندی شهید مطهری دانشگاه آزاد همدان با اشاره به تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» تصریح کرد: در تقریظ مقام معظم رهبری آمده است: «سلام بر یاران حسین (ع) و سلام بر لشگر انصارالحسین (ع) همدان، سلام بر شهیدان، دلاوران، فدائیان، شیران روز و عابدان شب، سلام بر شهید زنده میرزا محمد سلگی و بر همسر باایمان و صبور او، سلام بر حمید حسام که دردانه‌هایی چون سلگی و خوش لفظ را به ما شناساند» که همین فرمایشات رهبری در وصف این کتاب بس است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه در میان کتاب‌های خاطرات جنگ، این یکی از بهترین‌ها است، گفت: مقام معظم رهبری در تقریظی که بر این کتاب داشتند، فرمودند، «نگارش درست و قوی، ذوق سرشار، سلیقه و حوصله، همت بلند، همه باهم دست‌ به‌کار تولید این اثر شده‌اند و کتاب خانم ضرابی در شرح حال شهید عالی‌ مقام علی چیت‌سازیان نیز دارای همین برجستگی‌ها است زیرا این دو نفر از ستارگان اقبال همدانند».

پورنجفی اظهارکرد: این مراسم روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه با حضور بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی همدان و بسیجیان کارمند سازمان‌ها و ادارات شهرستان همدان در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار