5. آذر 1396 - 12:29   |   کد مطلب: 19640
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:
افتتاح جشنواره تئاتر کودک ونوجوانان 9 آذر در همدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 9 آذر ماه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور 48گروه نمایشی از سراسر کشور در همدان افتتاح می شود.
جشنواره,جشنواره تئاتر کودک,اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان,عدالت فرهنگی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

افتتاح جشنواره تئاتر کودک ونوجوانان 9 آذر در همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیست بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری مرتبط با کودکان و نوجوانان یکی از اهداف این جشنواره است.

وی ضمن تأکید بر اینکه همدان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و در زمینه فیلم، موسیقی، تئاتر، ادبیات و سایر برنامه‌های ادبی و فرهنگی یکی از استان‌های پیشرو است، گفت: امسال این جشنواره با شعار «کودکی همسفر قصه‌هاست» برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بابیان اینکه این جشنواره علاوه بر حمایت از خلق آثار هنری و تربیت نسل آینده کشورمان به دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی است، گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از 10 تا 15 آذر ماه در همدان و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

عبادی ویژگی جشنواره امسال را رشد کمی و کیفی آثار نمایشی عنوان کرد و افزود: 430 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که این امر نشان دهنده رشد 25 درصدی است.

وی با اشاره به اینکه در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 48 نمایش و تولیدات هنری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، گفت: 10 گروه از استان همدان در جشنواره حضور دارند که دو گروه در بخش مسابقه و 8 گروه در شهرستان‌های استان همدان در راستای عدالت فرهنگی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ص

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اداره فرهنگ و ارشاد همدان اداره فرهنگ و ارشاد همدان اداره فرهنگ و ارشاد همدان اداره فرهنگ و ارشاد همدان اداره فرهنگ و ارشاد همدان اداره فرهنگ و ارشاد همدان اداره فرهنگ و ارشاد همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار