21. آذر 1396 - 7:59   |   کد مطلب: 19853
رقابت های تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا
کسب مدال طلای آسیا توسط تیم تپانچه دختران ایران
تیم تپانچه دختران ایران در دهمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا در ژاپن به نشان طلا دست یافت.
رقابت های تیراندازی,قهرمانی آسیا,تیم ملی تپانچه دختران ایران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایرنا : دهمین دوره رقابت های تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا در دو بخش زنان و مردان و سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 17 آذر ماه در شهر واکوسایتاما کشور ژاپن آغاز شده است.
تیم دختران ایران در این رقابت با ترکیب فاطمه قدرت الهی با امتیاز 386، هانیه رستمیان با 383 امتیاز و سیده شیرین مرتضوی با 375 امتیاز بر سکوی نخست تپانچه بادی دختران آسیا ایستاد. تیم های هند و کره جنوبی نیز مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
فاطمه قدرت آبادی نیز در بخش تپانچه بانوان رده سنی جوانان با راهیابی به فینال در جایگاه پنجم آسیا ایستاد و هانیه رستمیان به عنوان نفر هشتم به کار خود پایان داد.
سیده شیرین مرتضوی با کسب امتیاز 375 و با اختلاف بسیار کم از راهیابی به فینال بازماند و نهم شد.
محمد تاج الدینی در تپانچه بادی مردان رده سنی نوجوانان نیز با امتیاز 559 از راهیابی با فینال بازماند و به عنوان نفر چهاردهم به کار خود پایان داد .
پیشتر گلنوش سبقت اللهی بانوی تیرانداز المپیکی ایران در ماده تپانچه به مقام پنجمی دست یافت و آمیتیس جعفری دیگر نماینده کشورمان در این بخش تنها با یک اختلاف امتیاز از حضور در جمع فینالیست ها باز ماند و عنوان نهمی قاره کهن را از آن خود کرد.
همچنین در بخش سلاح بادی قهرمانی آسیا تیم 12 نفره تفنگ ایران توانست یک مدال نقره تیمی در رده جوانان کسب کند و امیرسیاوش ذوالفقاری نیز در رده نوجوانان موفق به کسب سهمیه المپیک نوجوانان شد. 
تیم تفنگ ایران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان با سیده رویا صبح خیز، فاطمه کرم زاده، نجمه خدمتی، الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، نازنین زینب جعفری، مریم شفیعی پور، آرمینا صادقیان، روژان جلالیان، امیر سیاوش ذوالفقاریان، امیر محمد نکونام و علیرضا داود آبادی در این رقابت ها شرکت کرده است.
407 ورزشکار از 27 کشور آسیایی در رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک نوجوانان حضور دارند.
این ر قابت ها 21آذرماه پایان می یابد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار