21. آذر 1396 - 8:27   |   کد مطلب: 19855
مدیر مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی همدان:
جشن تکلیف 480 دانش‌آموز دختر در تالار قرآن برگزار می شود
مدیر مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی همدان از برگزاري جشن تکلیف 480 دانش‌آموز دختر طي چهار روز در اين مركز خبر داد.
تالار قرآن همدان,جشن تکلیف,مرکز همایش های قرآنی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : رضا سراج جوق با بیان اینکه مرکز همایش‌های قرآنی همدان در اسفندماه سال گذشته به دست وزیر وقت ارشاد افتتاح شد، اظهار کرد: از زمان افتتاح مجموعه را از شهرداری همدان تحویل گرفته و شروع به فعالیت شده است.

وی با اشاره به اینکه از زمان افتتاح مرکز همایش‌های قرآنی همدان تا این تاریخ 40 عنوان برنامه برگزار شده است، افزود: از زمان افتتاح این مرکز تعداد 5 هزار نفر از این مرکز استفاده کرده اند.

مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان با اشاره به اینکه همایش با نام شمس‌الشموس که با همکاری جامعه القرآن الکریم واحد خواهران همدان برگزار شد، اضافه کرد: فقط در همایش شمس‌الشموس از یک‌هزار و 200 نفر از افراد پذیرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مجموعه جزءخوانی و محفل انس با قرآن از جمله خروجی‌های زیبای این مرکز بوده است، گفت: با همکاری سازمان اتوبوسرانی یک دستگاه اتوبوس مختص آمد و شد افراد به منظور شرکت در مراسم جزءخوانی قرآنی در خیابان شریعتی مهیا و به مقصد این مرکز حرکت کرد.

سراج جوق یکی از مشکلات مجموعه مرکز همایش‌های قرآنی را مربوط به حمل و نقل دانست و در بخش دیگری از سخنانش گفت: با همکاری موسسه «نسیم حیات» برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در گام اول برای 480 دانش‌آموز به مدت چهار روز جشن تکلیف برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه هایی از جمله طراحی غرفه‌هایی برای مباحث قرآنی و آموزش نماز و احکام و مسائل مختلف برای مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است.

مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان با اشاره به اینکه غرفه های دیگری از جمله بازی‌های ریاضی و هوش با همکاری خانه ریاضیات استاد غیور با رویکرد آموزشی و فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: غرفه‌های قصص‌القرآن و یک کارگاه نقاشی نیز طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این مکان فرصت مناسبی است که شهرداری نیز باید از آن استفاده کند، اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده است که آموزش‌های شهروندی نیز به دانش‌آموزان ارائه شود.

سراج جوق اظهار کرد: موسسات مختلف برای ارائه کتاب‌هایی با تخفیف 10 تا 50 درصد با موضوعات کودکان و مسائل دینی و قرآنی صحبت  شده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار