29. آذر 1396 - 15:56   |   کد مطلب: 19993
دراین سانحه 2 سرنشین خودرو وانت نیسان در دم فوت کرده و یکی از آنها به شدت مجروح می شود که فرد مجروح نیز جان خود را از دست می دهد.
تصادف,همدان,پلیس راه همدان,حادثه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان : سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان  با اشاره به اینکه روز گذشته یک دستگاه خودروی وانت نیسان با سه سرنشین در جاده همدان - بروجرد در حال تردد بود که اقدام به دور زدن می کند.

وی ادامه داد: طبق آئین نامه راهنمایی و رانندگی برای دور زدن باید 200 متر مانده به محل دور زدن اقدام به قرار گرفتن در منتهی الیه سمت چپ کرد.

وی اظهار داشت: راننده وانت نیسان گردش به چپ نادرست داشته است و با قرار گرفتن در منتهی الیه سمت راست اقدام به گردش به چپ می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطر نشان کرد: هنگام گردش به چپ نادرست این خودرو ، کامیون که هم مسیر با وانت نیسان در حال تردد بود با این وسیله نقلیه برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد:  دراین سانحه 2 سرنشین خودرو وانت نیسان در دم فوت کرده و یکی از آنها به شدت مجروح می شود که فرد مجروح نیز جان خود را از دست می دهد.

وی یادآورشد: آذر ماه پارسال  18 نفر در سوانح جاده ای جان خود را از دست دادند که این آمار درآذرامسال به 28 نفررسیده است.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: افراد بومی بیشترین سهم را در سوانح فوتی دارند به گونه ای که از 28 فوتی در آذر امسال 27 تن از افراد بومی استان هستند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به بالا بودن سهم افراد بومی در سوانح فوتی گفت: این موضوع نشانه این است که استان همدان از نظر فرهنگ ترافیکی ضعیف است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار