8. فروردين 1397 - 13:03   |   کد مطلب: 21316
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان:
تصادف در آزادراه همدان ـ ساوه/ 3 سرنشین وانت سوختند
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از انجام سه ماموریت توسط اورژانس هوایی 115 همدان خبر داد و گفت: تصادف در آزادراه همدان ـ ساوه طی روز گذشته باعث سوختگی سه نفر شد که دو نفر در دم جان باختند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.
تصادف,آتش نشانی,آزادراه همدان-ساوه,فوریت های پزشکی,shabnamha.ir,شبنم همدان,fkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : عباس اولیاسمیع با اشاره به انتقال مصدوم تصادف شدید آزادراه همدان‌ ـ ساوه توسط اورژانس هوایی طی روز گذشته، اظهار کرد: به دنبال برخورد شدید یک دستگاه بنز 10 تن با پیکان وانت و سقوط وانت به زیر پل و متعاقبا آتش گرفتن آن، سه سرنشین وانت دچار سوختگی شدند.

وی با اشاره به اینکه سرنشینان توسط عوامل اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر از داخل خودرو نجات داده شده و حریق خودرو توسط آتش‌نشانان مهار شد، گفت: متاسفانه دو نفر از سرنشینان در دم جان باخته اما یکی از آنها به داخل آمبولانس اورژانس انتقال داده شده و مورد اقدامات درمانی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه به علت وخامت حال مصدوم درخواست اعزام بالگرد از طرف پرسنل اورژانس برای انتقال سریع مصدوم به مرکز فوق تخصصی شد، افزود: بالگرد دقایقی بعد از اعلام ماموریت در صحنه تصادف لندینگ کرده و بعد از تحویل مصدوم از آمبولانس در مدت زمان 15 دقیقه مصدوم را از محل حادثه (60 کیلومتری همدان) با مراقبت پیشرفته به مرکز تروما همدان (بیمارستان بعثت) منتقل کرد.

وی بیان کرد: این مصدوم خانمی 19 ساله با مشکل مولتیپل تروما و سوختگی بالای 70 درصد بود که متاسفانه همسر و فرزند 9 ماه خود را طی تصادف از دست داده است.

اولیاسمیع ضمن قدردانی از تلاش عوامل پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی، گفت: روز گذشته اورژانس هوایی 115 همدان سه ماموریت در مناطق مختلف استان انجام داده و و سه بیمار را به مرکز تروما انتقال داده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار