3. دى 1396 - 21:14   |   کد مطلب: 20056
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به ورود سامانه بارشی به همدان از دوشنبه بعدازظهر گفت: از چهارشنبه تا اواخر هفته نیز کاهش 4 تا 8 درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است.
هواشناسی همدان,کاهش دما,بارش برف و باران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : نادر پیرتاج امروز با اشاره به ورود سامانه بارشی از دوشنبه بعد از ظهر به استان، اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه صادره از سوی اداره کل هواشناسی استان، از فردا بعد از ظهر با نفوذ سامانه بارشی به تدریج تا صبح چهارشنبه در برخی مناطق استان بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.

وی به وزش باد نسبتاً شدید تا فردا اشاره کرد و گفت: وزش باد نسبتا شدید تا این ساعت از همدان با سرعت حدود 60 کیلومتر بر ساعت گزارش شده و با ورود سامانه بارشی در مناطق جنوبی احتمال رعد و برق وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: با خروج سامانه از روز چهارشنبه تا اوخر هفته کاهش محسوس دما بین 4 تا 8 درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه افزایش دمای چند روز گذشته در استان در آمار 15 سال گذشته طی چنین روزهایی بی‌سابقه بوده است، افزود: از سال 83 تا کنون چنین وضعیت دمایی در استان گزارش نشده است.

پیرتاج با اشاره به دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: حداقل دمای هوای همدان هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و حداکثر 16 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

وی به سردترین و گرم‌ترین نقاط استان اشاره کرد و ادامه داد: رزن با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر و نهاوند با دمای 19 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار