6. دى 1396 - 9:21   |   کد مطلب: 20096
رئیس هیات قایقرانی استان همدان:
آرزو حکیمی در اردوی تیم ملی قایقرانی حاضر شد
رئیس هیات قایقرانی استان همدان از حضور بانوی قایقران همدانی در نهمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان کشورمان خبر داد.
قایقرانی,آرزو حکیمی,بانوی قایقران همدانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمد ضروری با بیان اینکه نهمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با حضور چهار قایقران از روز گذشته به میزبانی بندرترکمن آغاز شده است، اظهار کرد: آرزو حکیمی بانوی قایقران همدانی در این مرحله از اردوی آماده‌سازی حاضر شده است.

وی با بیان اینکه هیات قایقرانی استان گلستان در بندرترکمن میزبان نهمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان است، قایقرانان تیم ملی در این مرحله از اردوی آماده‌سازی از روز گذشته به آب زده‌اند و تا 23 دی‌ماه تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

رئیس هیات قایقرانی استان همدان با بیان اینکه سونیا نوری‌زاد سرمربی، فاطمه مجللی مربی و علی اصولی مدیر اجرایی اردوی تیم ملی در این مرحله خواهند بود، عوان کرد: هدیه کاظمی از هرمزگان و آرزو حکیمی از همدان در بخش کایاک و آتنا رئوفی از گیلان و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی هستند.

ضروری در ادامه با بیان اینکه حکیمی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مهیا می‌کند، افزود: آرزو حکیمی در دوره قبلی بازی‌های آسیایی در اینچئون نشان برنز به دست آورد و امیدواریم در این دوره از بازی‌های آسیایی مدال او خوش‌رنگ‌تر باشد.

وی بیان کرد: آموزش اصولی، برنامه‌ریزی منظم و دقیق و استمرار در تمرین و مسابقات از عوامل مهم در پیشرفت قایقرانان همدانی تا رسیدن به مدال‌های آسیایی بوده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار