2. بهمن 1396 - 7:58   |   کد مطلب: 20485
تیم بهنمیر مازندران در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر بانوان برابر نماینده تهران به پیروزی رسید ودر جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ قرار گرفت.
لیگ برتر والیبال بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : تیم های بهنمیر مازندران و نماینده تهران عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.

درپایان این دیدار بهنمیر توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 15 مقابل نماینده تهران به پیروزی برسد. به این ترتیب تیم بهنمیر با این پیروزی 12 امتیازی شد و جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال بانوان را در نیم فصل اول به دست آورد.

در آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر بانوان روزپنجشنبه نیز تیم‌های آبنوس تهران و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند. در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن عنوان قهرمانی را به دست آورد. پیکان در جایگاه دوم قرار گرفت. بهنمیر در رتبه سوم است و نماینده تهران، آبنوس و شهرداری تبریز نیز جایگاه چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ص

لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار