20. بهمن 1396 - 14:26   |   کد مطلب: 20748
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان:
نمایشگاه مدرسه انقلاب در همدان برپا می شود
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان از برپایی نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما به مناسبت دهه مبارک فجر در همدان خبر داد.
نمایشگاه مدرسه انقلاب,همدان,بسیج دانش آموزی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : محمد تقی امیدی ساکت در همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت این ایام نمایشگاه «مدرسه انقلاب» با معرفی دستاوردهای انقلاب به همت بسیج دانش‌آموزی در همدان برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان با اهداف انقلاب با غرفه‌هایی از جمله کتاب‌های دفاع مقدس، عفاف و حجاب، شهدای مدافع حرم، شهید حجه فروش، فضای مجازی و سایبری، اسوه های انقلابی، استکبارستیزی، آفتاب ولایت و دستاوردهای علمی انقلاب در واحد مقاومت شهید «حجه فروش» دایر شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان با اشاره به اجرای طرح سرگذشت پژوهی خانم فاطمه حجه فروش به عنوان زن مجاهد مسلمان انقلابی در قالب لشکر فرشتگان عنوان کرد: مهدویت، هیئت انصارالمهدی، تاریخ قبل انقلاب، تاریخ معاصر، جهان بدون ترور، شهدا، لشکر فرشتگان  نیز از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما آماده شده بود که موضوع «جهان بدون ترور» یکی از موضوعات مدرن و ویژه این نمایشگاه بود.

امیدی ساکت با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان دهه فجر دایر است، گفت: این نمایشگاه هر روزه پذیرای دانش آموزان و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار