24. بهمن 1396 - 21:24   |   کد مطلب: 20799
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی همدان:
برگزاری نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در مدارس همدان
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان همدان گفت: امسال در 30 مدرسه استان همدان، نمایشگاه «مدرسه انقلاب» برگزار شد.
نمایشگاه مدرسه انقلاب,سالروز پیروزی انقلاب,دانش آموزان,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمدصالح جباری با اشاره به آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ما مملو از فداکاری‌ها؛ رشادت‌ها و مضامین بلندی که بر جبین ملت ما می‌درخشد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل قدرت‌های دنیا ایستاد و نشان داد برای احیای آزادی و فرهنگ خود هر سختی را به جان می‌خرد، بر لزوم آشنایی نسل نوجوان با مفاهیم انقلاب تأکید کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان با اشاره به برخی از برنامه‌های این اتحادیه در دهه فجر افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی در قسمت خواهران و برادران برنامه‌هایی را برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در راستای آشنایی با مفاهیم انقلاب برگزار کرد.

وی با اشاره به برگزاری مجموعه نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» گفت: طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز در 30 مدرسه استان، نمایشگاه «مدرسه انقلاب» برگزار شد.

جباری با اشاره به اهمیت درگیری نسل نوجوان با مفاهیم انقلاب افزود: این نمایشگاه‌ها با اتکا به ایده و توانایی دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی مدارس برگزار شد و خود دانش آموزان مجریان و برگزارکنندگان این نمایشگاه‌ها در مدارس بودند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و پرسش و پاسخ در مدارس متوسطه دوم، برگزاری «قرارگاه مهتاب» در شب 22 بهمن ماه و رونمایی از فصل اول کتاب صوتی ـ مردمی «وقتی مهتاب گم شد» از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار