30. بهمن 1396 - 8:02   |   کد مطلب: 20856
نیکی شمیرانی با برتری بر حریفان خود به فینال رقابت‌های اسکواش "فرانس جونیور" راه یافت.
اسکواش,اسکواش بانوان,مسابقات اروپایی بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت فدراسیون اسکواش : در روز سوم رقابت‌های بین المللی اسکواش "فرانس جونیور" که در شهر لیل فرانسه برگزار شد، نیکی شمیرانی با شکست حریفان خود به فینال این مسابقات راه یافت.

شمیرانی که سال پیش به مقام سوم این مسابقات دست یافته بود در روز نخست رقابت‌ها استراحت داشت و در روز دوم مقابل حریفانی از فرانسه و هلند به رقابت پرداخت و با اقتدار و  با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به جمع 4 نفر برتر این رقابت‌ها راه یافت.

نیکی شمیرانی که هم اکنون  رنکینگ 4 اروپا را یدک می‌کشد در بازی فینال به مصاف مالیک انگلیسی می‌رود.

همچنین هلیا استیلی دیگر نماینده ایران در این مسابقات توانست با اقتدار حریف خود از کشور سوئد را شکست دهد تا امروز برای کسب رنکینگ 9 و 10  جدول 32 نفری مسابقات کمتر از 17 سال فرانس جونیور به مصاف سیمونا از انگلستان می رود.

 امیر حسین صادق خانی نیز در بخش پسران در روز نخست به رقابت با حریفی از آلمان رفت که علیرغم سرماخوردگی شدید بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت ولی نتوانست برنده بازی باشد و ادامه بازی‌ها را در جدول پلیت ادامه داد و با نمایندگان کشورهای فرانسه و آلمان به رقابت پرداخت و بازی‌های خود را واگذار کرد و در بازی آخر به مصاف ماتووا از هلند می رود.

یاسمین فرامرزیان نیز در بازی آخر مقابل مگان از کشور فرانسه مغلوب شد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار