6. مرداد 1395 - 8:13   |   کد مطلب: 11404
رئیس هیات اسکواش مازندران از میزبانی مسابقات کلوز ستلایت اسکواش بانوان با رنکینگ بین المللی در ساری خبرداد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایرنا : بهمن صفری عصر روز سه شنبه در گفت و گویی بیان کرد که این رقابت ها 9تا 12 مردادماه سال جاری در ساری با شرکت بانوان اسکواش کار ایران برگزار می شود.
وی افزود : دراین رشته 70 بانوی ورزشکار فعال در رشته کلوز ستلایت بانوان ایران به مدت سه روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.
به گفته وی پنج نفر از این ورزشکاران را بانوان اسکواش کار مازنی تشکیل می دهند.
صفری از مزیت های میزبانی این دوره از رقابت ها را برای مازندران ثبت این مسابقه به نام شهدای مدافع حرم این خطه شمال کشور در انجمن اسکواش بازان بین المللی پی آ اس مستقر در انگلستان دانست.
رئیس هیات اسکواش مازندران گفت که هم اکنون این مسابقه در تقویم ورزشی انجمن اسکواش بازان بین المللی در انگلستان قرار گرفته و بانوان ایرانی که برای رقابت های بین المللی مالزی، ارمنستان و ایتالیا قصد شرکت دارند؛ باید در این مسابقه در ساری شرکت کنند.

* میزبانی مسابقات اسکواش زیر 17 و 19 سال پسران 
رئیس هیات اسکواش مازندران میزبانی اسکواش پسران زیر 17 و 19 سال قهرمانی کشور را از دیگر رخدادهای مهم ورزشی به میزبانی ساری مرکز استان در مردادماه سال جاری اعلام کرد.
صفری گفت که این مسابقات نیز 14 و 15 مردادماه سال جاری با حضور 31 استان کشور در ساری برگزار می شود.
وی دلیل میزبانی همزمان این دو مسابقه ورزشی بین المللی و ملی اسکواش را در مازندران، ایجاد انگیزه در ورزشکاران این رشته ورزشی در مازندران اعلام کرد.
صفری افزود: هم اکنون این رشته ورزشی در 9 شهرستان استان دارای هیات شده و سه کورت ( زمین بازی) اسکواش نیز در ماه های آینده در سه شهرستان مازندران افتتاح می شود.
وی کسب مجوز لیگ برتر اسکواش را از مهمترین رویداد برای این رشته در مازندران در دوره مدیریت جدید این رشته اعلام کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار