30. بهمن 1396 - 12:12   |   کد مطلب: 20865
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان;
اعزام 2 هزار دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی از اول اسفندماه
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: از ابتدای اسفندماه اعزام 2 هزار دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی آغاز می‌شود.
آموزش و پرورش,راهیان نور,اعزام دانش آموزان,مناطق عملیاتی,بسیج دانشجویی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : امیدی ساکت، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ازاعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی خبر داد و افزود:از یکم تا بیست و نهم بهمن‌ماه 6 هزار دانش‌آموز پسر به مناطقی عملیاتی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه اعزام 2 هزار دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی آغاز می‌شود،خاطر نشان کرد: به دلیل وقوع زلزله در غرب کشور اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق غرب متوقف شد و قرار بر آن شد تا دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: 14 هزار دانش‌آموز از ابتدای سال تحصیلی تاکنون به مناطق عملیاتی اعزام شدند و بر اساس مبنایی که هر ساله برای بسیج دانش‌آموزی در نظر گرفته شده، 16 هزار دانش‌آموز باید از این مناطق بازدید داشته باشند.

امیدی ساکت با بیان اینکه در دو مرحله دانش‌آموزان از این مناطق بازید خواهند داشت، گفت: در مرحله نخست برادران و در مرحله بعدی خواهران به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت:40 دانش‌آموز نخبه دانش‌آموزی در قالب خادم‌الشهدا به همراه سایر دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید داشتند،

امیدی خاطرنشان کرد: خادمین نخبه دانش‌آموزی شامل افرادی است که دارای معدل بالای 19 به بالا هستند که برنامه‌های خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد:امروز دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار