3. اسفند 1396 - 12:24   |   کد مطلب: 20902
نمایشگاه گروهی تصویرسازی «نگاهی نو» در همدان به صورت مشترک با حضور هنرمندان سه استان قزوین، البرز و همدان برگزار می‌شود.
نمایشگاه گروهی,تصویرسازی.نگاهی نو,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : نمایشگاه گروهی تصویرسازی «نگاهی نو» به صورت مشترک با حضور هنرمندان سه استان قزوین، البرز و همدان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری همدان برگزار می‌شود و افتتاحیه آن پنج اسفند ماه از ساعت 15 خواهد بود ه علاقمندان می‌توانند از 5 تا 10 اسفند ماه و از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.

این نمایشگاه با عنوان «نگاهی نو» 30 اثر در ابعاد 50 در 70 را با تکنیک‌های روز و موضوعات متنوع از جمله تصویرسازی کودک، روایت‌های مذهبی و تصویرسازی حماسی به روی دیوار دارد.

این نمایشگاه که در زمان دیگری در البرز برگزار می‌شود به افزایش تعامل هنرمندان و معرفی و شناساندن آنها کمک می‌کند.

نمایشگاه «نگاه نو» با آثاری از محمدرضا شاد، زینب مهدیان نسب، آتنا لوینی، مهدی پرستار شهری، شهرزاد بیاتی، زهرا غلامی جلال از همدان؛ مجید کاظمی، مجید صابری نژاد، سید رسول آمالی، حمیدرضا بهرامی، غزاله صرافیان، سعیده کشاورز، اکرم اسمعیلی، فیروزه ولد آبادی، مرضیه صادقی و پریسا کرمی از قزوین؛ و حسین اسماعیلی، سارا مومنی، مرضیه خلج، سپیده شهبازی، هما کشاورز، مستانه فاطمی، نجمه پیلان، پریسا پورحسینی، زهرا فاطمی و الهام اکبری از البرز برپا شده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار