13. اسفند 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 21034
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از جشن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد.
ولادت حضرت فاطمه(س),سازمان اوقاف همدان,امامزاده عبدالله همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : حجت الاسلام سید علی حسینی از برگزاری جشن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد و اظهار کرد: پنجشنبه 17 اسفندماه همزمان با نماز مغرب و عشاء این مراسم در بقعه متبرکه شاخص همدان، آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، در بین مراسم میلاد حضرت فاطمه(س)، گفت: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین افشاری سخنرانی و جلال تلطفی نیز مداحی می‌کند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان بیان کرد: فاطمه زهرا(س) برترین بانوی جهان در تمام قرون است و به مناسبت میلاد آن حضرت در بقاع متبرکه همدان ویژه برنامه‌هایی برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن همزمان با سراسر کشور طی 10 اسفندماه،  افزود: این آزمون رأس ساعت 8:30 صبح روز 10 اسفندماه در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

حسینی با بیان اینکه این آزمون در بخش حفظ شامل حفظ سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء و 30 جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد، گفت: بخش مفاهیم شامل تدبر در قرآن، فهم زبان قرآن، مفاهیم مقدماتی، واژه‌های آسمانی و مفاهیم نهج‌البلاغه بود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار