29. اسفند 1395 - 12:59   |   کد مطلب: 15887
امروز روز مادر است، مادری که با فداکاری، محبت و با عشق زندگی می کند، به دستان مهربان مادر بوسه می زنیم که همواره قلب صبورشان مایه آرامش است.
روز مادر,ولادت حضرت فاطمه(س) ,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

مادر، لطیف ترین گل هستی/قلب صبور مادر همواره آرامش را هدیه می دهد

 
روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س)
 
 

به گزارش شبنم همدان ، راه دانا به نقل از بازتاب بروجرد نوشت : بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت  فاطمه(س) به عنوان روز مادر نامگذاری شده، حضرت فاطمه(س) چهار فرزند را در دامان خود پروز داد که هر کدام در شجاعت، فداکاری و ایثار نمونه بودند.

سالروز ولادت حضرت زهرا(س)روز مادر نامگذاری شده، مادرانی که محبت، عشق، امید و آرامش در آنها موج می زند و هر گاه فرزندان دلتنگ می شوند سر را بر زانوی مادران نهاده و با صبوری آنها آرام می شوند.

برای مادر نوشتن سخت است، مادری که خود دنیایی از احساس و امید و عشق به فرزندان را به همراه دارد نمی توان در چند خط این همه صفات ویژه را نوشت، مادری که لحظه لحظه زندگی خود را به عشق فرزندان سپری می کند.

دستان گرم و پر از محبت مادر نوازشگر فرزندان می شود و همیشه با گذشت و فداکاری، درس محبت را برای فرندان مشق کردند، مادرانی که یک عمر برای پرورش فرزندان تلاش کردند به امید روزی که فرزندانشان قد بکشند و بزرگ شوند.

خود گام های کوچک برمی داشتند تا راه رفتن را بیاموزند، کلمه کلمه حرف می زدند تا حرف زدن را یاد دهند و با انجام هر یک از این کارها در فرزندان چقدر خوشحال می شدند و بهترین حس مادری را داشتند.

آغوش مادران همیشه آرامش را هدیه می دهد اما گاهی آنقدر خود را گرفتار دغدغه ها و کارها می کنیم که یادمان می رود از مادران باید همیشه تشکر کرد و نشان دهیم قدرشان زحماتشان هستیم.

موهای سپیدشان، دستان لرزان آنها به پای ما فرزندان سپید شده اما گاهی روزگار شرایطی را فراهم کرده که برخی از مادران به دور از خانواده در سرایی تنها زندگی می کنند، مادرانی که روزگارشان را در چشم انتظاری سپری می کنند.

این روزها در خانه سالمندان کم نیستند مادرانی که خیره به در مانده تا فقط و فقط فرزندان خود را ببینند و در آغوش بگیرند، امروز فرصت خوبی است تا در آستانه عید نوروز و روز مادر بیشتر در کنار آنها باشیم.

شاید خرید هدیه برای روز مادر سخت باشد اما با یک شاخه گل و دنیایی از محبت و عشق می توانیم این روز را به مادر تبریک بگوییم.

اما در این روز یادمان باشد قدر مادران شهدا را بیشتر بدانیم، مادرانی که سالها پیش از دفاع از وطن فرزندان خود را راهی جبهه های جنگ کردند تا امروز ما در کمال آرامش و امنیت زندگی کنیم، امروز می توان از مادران شهدا دلجویی کرد و روز مادر را به آنها تبریک گفت.

انتهای پیام/ص

روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر روز مادر ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س) ولاذت حضرت فاطمه(س)

دیدگاه شما

آخرین اخبار