13. اسفند 1396 - 23:40   |   کد مطلب: 21045
دختران انقلاب بدانند کاری جز برچسب زنی و وطن فروشی نکرده اند کاری که هیچ دختری در کشورهای غربی حاضر نیست انجام دهد.
دختران خیابان انقلاب,وطن فروشی,بی حجابی,کشف حجاب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان : دختران انقلاب واژه ای که این روزها بارها و بارها از رسانه ها و از زبان مردم شنیده ایم، حالا چرا دختران به ظاهر متمدن چرا نام انقلاب را برای خود گذاشته اند خود داستانی دیگر است.

پیش از انقلاب و در زمان حکومت منحوس شاهنشاهی برخی از زنان و دختران بی حجاب بودند و این موضوع نشات گرفته از کودتای رضاخانی علیه زنان با حجاب ایرانی بود که با چوب و چماق حجاب از سر آن ها گرفت تا همه زن های ایران یکدست شوند و همه بی حجاب شوند اما بسیاری از زن ها همچنان باحجاب باقی ماندند و حتی با چوب و چماق، حجاب خود را به حراج نگذاشتند چراکه به این باور رسیده بودند که حجاب یکی از فرایض الهی دین است و زمان و مکان نمی شناسد.

حالا پس از گذشت سال ها از این ماجرای کثیف عده ای از دختران و زنان با پیروی از دستورات غربی ها کشف حجاب می کنند و در خیابان ها جولان می دهند.

این موضوع در پایتخت رنگ و لعاب بیشتری دارد؛ برخی از دختران که خود را دختران خیابان انقلاب، می دانند در اعتراض به آنچه حجاب اجباری خوانده می شود در خیابان روسری خود را برمی دارند و بر سر چوب می‌بندند و مانند پرچم تسلیم تکان می‌دهند، حالا سوال اینجاست مجازات قانونی این دختران چیست؟

گذاشتن نام انقلاب بر روی این حرکت خصمانه بسیار نادرست است چراکه واژه انقلاب زمانی به کار برده می شود که یک دگرگونی اساسی با زیر ساخت ها و هدفمندی های موشکافانه در حال وقوع باشد نه اینکه برخی از سیاسیون آن هم از جنس زنان فرائض را به باد تمسخر بگیرند و چوب حراج بر سر حجاب بکوبند.

پدیده دختران خیابان انقلاب، پس از ناآرامی های دی ماه، یکی از مسائلی است که هر چند سعی شده از سوی قوه قضاییه به عنوان یک «شوخی کودکان» تلقی شود؛ ولی واقعیت این است که باعث حساسیت بسیاری در افکار عمومی شده به گونه ای که یکی از اخبار پربازدید رسانه های مختلف مربوط به تصاویر این دختران، بازداشت یا آزادی آنهاست.

نیروی انتظامی در یک اقدام صحیح و آگاهانه و به موقع بساط این موضوع را برچید و عده ای نادان و نان به نرخ روز خور آمده اند و این مسئله را رد کردند که چرا نیروی انتظامی با این دختران برخورد کرده است.

در یک کشور اسلامی که آب و خاک و نامش با نام اهل البیت علیه السلام در هم تنیده است اینگونه موضوعات قباحت دارد و جای سوال است که چرا یک دختر مسلمان شیعه که تابعیت ایرانی دارد در این موضوع وارد می شود و به دستورات اجانب گوش می دهد.

یک دختر و زن مسلمان در هر کشوری که باشد باید برای دیگر جهان الگو باشد نه اینکه با یک حرکت ناشیانه و سفیه انگ بخورد که همه انگشت اشاره به کشور ایران بزنند که این هم از دختران مسلمان ایرانی که حالا حجاب را بر چوب می کنند و آن را به حراج می گذارند حالا دختران نادان وطن فروشی می کنند و تصاویر آنها در رسانه های خارجی که منتشر شد بیگانگان از کاه کوه می سازند و آن وقت است که دودمان یک ملت برباد می رود.

اف بر زنان و دخترانی که بخواهند کاری کنند که انگ نامسلمانی به کشور ایران زده شود و ایران را دسیسه ای برای توطئه های ریز و درشت دشمنان کنند؛ حالا دشمن چون نتوانسته از طریق نیروهای مردانه و نظامی ما وارد عمل شود احساسات زنانه و دخترانه را به بازی گرفته و با این کار می خواهد کاری بکند کارستان اما زهی خیال باطل که همه توطئه ها به دست نیروهای کاردان و خبره از بین خواهد رفت.

روزنامه کیهان نوشته است: به تازگی اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد فعالیت‌های مدنی یک خبرنگار به اصطلاح فعال رسانه‌ای ضدانقلاب برای مبارزه با جمهوری اسلامی چندان هم مدنی و آزادی‌خواهانه نبوده و او در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ چند قرارداد با زیرمجموعه‌های مختلف دولت آمریکا به ارزش بیش از ۲۳۰ هزار دلار (یک میلیارد تومان) امضا کرده است. (این اسناد در وب‌سایتی که به انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا اختصاص دارد، منتشر شده است.)‎ با توجه به این موضوع چه باید گفت.

زینب السادات میر عمادی؛ کارشناس مسائل فرهنگی در این زمینه به خبرنگار ما می گوید: دختران انقلاب با این کار فقط بهانه به دست دشمن می دهند تا هر چه دلشان خواست به ما انگ بزنند و این نشانه خوبی نیست.

وی ادامه می دهد: دختران انقلاب بدانند در ملتی که همه موضوعاتش با امامان و سیره پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه پیوند خورده است کاری جز برچسب زنی و وطن فروشی نکرده اند کاری که هیچ دختری در کشورهای غربی حاضر نیست انجام دهد.

به گفته میرعمادی، زنان و دختران باید آگاهانه و با دانش روز نسبت به مسائل وارد عمل شوند چرا که پدیده دختران انقلاب؛ دسیسه دشمنان است.

این کارشناس فرهنگی خاطر نشان می کند: تصمیم گیری های احساسی و به واسطه تجمعات و گروه های مختلف و بی پایه و اساس چیزی به جز تلاش های بیهوده و بی ثمر نخواهد داشت؛ وارد شدن به گروه هایی که معلوم نیست چه منبع و منشایی دارد باعث می شود شخص با عقیده جمع عمل کند و در گرداب نادانی غوطه ور شود.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار