19. بهمن 1398 - 16:00   |   کد مطلب: 21055
مدیر فضای مجازی بسیج زنان گفت: فضای عجیب رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی غربی در خصوص حقوق زن باعث شده که هجمه شدیدی به هویت زن ایرانی وارد شود.
جایگاه زن مسلمان,شبکه های اجتماعی,نمایش زن غربی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : سمیرا خطیب‌زاده  در نشست خبری بسیج جامعه زنان در خصوص تولید محتوا با عنوان زن و تبیین جایگاه زن مسلمان، افزود: تولید مطالب متنی و غیرمتنی همانند کلیپ یکی از برنامه‌های ثابت سال ۹۶ ما بوده است که از این میان کلیپ پنجه آفتاب با موضوع عفاف و حجاب به زودی از صدا و سیما پخش خواهد شد. همچنین در خصوص موضوع مهم فرزندآوری و نهادینه کردن آن که از رسالت‌های مهم بسیج زنان است محتواهایی تولید شده که همزمان با ۸ مارس روز جهانی زن بر روی سایت‌ها قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: فضای عجیب رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی غربی در خصوص حقوق زن باعث شده که هجمه شدیدی به هویت زن ایرانی وارد شود.

مدیر فضای مجازی بسیج زنان تصریح کرد: رسانه‌های کشور باید پشت پرده این هجمه‌ها را آشکار کند چرا که رسانه‌های غربی در نظر دارند با نمایش زن غربی خوشبخت و آزاد اهداف خود را در کشور ما دنبال کنند. 

به گفته وی، تحقیر نقش مادری، ترویج سقط جنین، تغییر نقش زنان و مردان و ازدواج‌های غیررسمی از راهبردها و اهداف دشمنان است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار