23. اسفند 1396 - 12:38   |   کد مطلب: 21185
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور:
جشنواره رویش نمونه ای از عملکرد جوانان و دانشجویان است
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: جشنواره رویش در شناسایی دانشجویان فعال، مبتکر و مخترع نقش ایفا می کند.
جشنواره رویش,دانشگاه پیام نور همدان,دانشجویان مبتکر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از نافع : کریم نجفی برزگر در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رویش ویژه کانونهای فرهنگی، اجتماعی و هنری دانشگاههای پیام نور کشور اظهار کرد: این جشنواره نمونه ای از عملکرد جوانان و دانشجویان است که مبیّن توانمندی ها و پتانسیل جوانان و دانشجویان این مرز و بوم است.
وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر فعالیتهای علمی به فعالیتهای فرهنگی نیز می پردازد، جشنواره های متعدد از جمله جشنواره رباتیک با همکاری چندکشور، جشنواره نانو و .... از جمله آنهاست.

این مقام مسئول با بیان اینکه این جشنواره ها در شناسایی دانشجویان فعال، مبتکر، مخترع تأثیر بسزایی دارد گفت: در همین جشنواره رویش هم تأثیرات بسزایی از این مجموعه شاهد بودیم.

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب رویش ها بود و رویش های بسیاری در این انقلاب اتفاق افتاد و رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر در جمع دانشجویان فرمودند این راهیان نور و یادمان ها ثروتی ملی است که همان رویش های انقلاب را به دنبال داشته و باید پاس داشته شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، زمینه رشد جوانان را در دانشگاهها فراهم کرد و دانشگاهی در تعالی کشور موفق است که بتواند زمینه رشد و استقلال دانشجویان را فراهم آورند و وظیفه دولت در این راستا ایجاد پیوند شبکه علمی کشور با بازار است.

وی افزود: جشنواره رویش تمرین فکری در ارائه درست کار و ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف مدیریتی است که می تواند تجربه ای برای آتیه دانشجویان باشد.

نجفی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 4 میلیون و 800 هزار نفر در کشور دانشجو داریم در حالی که تا قبل از انقلاب همه تجهیزات را حتی تا یک پیچ از خارج وارد می کردیم اما حالا در نانو، پزشکی، هسته ای و دیگرعلوم حرف برای گفتن داریم.

 

**فرماندار همدان: دانشگاه پیام نور به بلوغی شایان توجه رسیده است
علی تعالی، فرماندار همدان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان همدان در موضوع گردشگری اظهار کرد: میزبانی این جشنواره ها فرصت مغتنمی برای معرفی این ظرفیت های بی نظیر است.

 

وی تأکید کرد: امید است نظام توانمند ما در ریل توسعه بتواند از حضور جوانان و دانشجویان بهره مند شود که ما بایددر این راستا از تدبیر دانشگاه پیام نور در برپایی این جشنواره تقدیر کنیم.

فرماندار همدان متذکر شد: دانشگاه پیام نور به بلوغی شایان توجه دست یافته و موفق شده همپای دانشگاه های دولتی خدماتی را در سطح کشور ارائه دهد.

 

**رئیس دانشگاه پیام نور همدان: 85 اثر در جشنواره رویش برتر شناخته شدند

صفی الله صفایی، رئیس دانشگاه پیام نور همدان نیز در این مراسم از حضور 200 دانشجو از 500 واحد و مرکز دانشگاهی دانشگاه پیام نور کشور خبر داد و افزود: 288 اثر از سراسر کشور به جشنواره ارسال شد.

وی افزود: 85 اثر از آثار واصله برتر شناخته شده و سه اثر در مقام های اول تا سوم جشنواره قرار گرفتند.
در پایان این مراسم از نفرات برتر با اهدای لوح و یادبود تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار