23. فروردين 1397 - 12:36   |   کد مطلب: 21508
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان:
ساخت مجتمع بزرگ استثنایی در همدان
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان با بیان اینکه در آینده مجتمع بزرگ استثنایی در همدان ساخته می‌شود، گفت: آموزش و پرورش در رفع مشکلات این گروه از دانش‌‎آموزان اهتمام ویژه‌ای دارد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : فرزاد تیموری در خصوص وضعیت مدرسه کودکان اتیسم در همدان اظهار کرد: آموزش و پرورش در رفع مشکلات این گروه از دانش‌‎آموزان اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه این مدرسه استثنایی که در همدان وجود دارد به نوعی خانه‌های سازمانی بوده که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است که با تغییراتی که روی این فضاها صورت گرفته در حال حاضر به عنوان مدرسه استثنایی از آن استفاده می‌شود، افزود: امید است با اقدامات در حال انجام مشکلات را برطرف سازیم.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان با اشاره به اینکه همواره به دنبال احداث مجتمع بزرگ استثنایی در همدان هستیم تا بتوانیم دانش‌آموزان مدرسه اوتیسم و سایر مدارس را در آن متمرکز کنیم، گفت: در این مجتمع در حال تهیه نقشه هستیم.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این مرکز دانش‌آموزان استثنایی متمرکز شده و از مشکلاتی که در مدارس وجود دارد کاسته می‌شود، یادآور شد: خوشبختانه اقدامات خوبی در همدان در بخش استثنایی صورت گرفته است.

تیموری با اشاره به اینکه سال گذشته یک مدرسه بزرگ استثنایی در شهرک شهید بهشتی همدان افتتاح شد، تأکید کرد: این مدرسه دارای 27 کلاس درس و 27 اتاق است.

وی با بیان اینکه برخلاف مدارس عادی، در کلاس‌های مدارس استثنایی در هر کلاس نمی‌تواند ظرفیت بیشتر از هشت نفر را داشته باشد، خاطرنشان کرد: سال گذشته یک مدرسه جدید در پل پیشاهنگی افتتاح شد.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان با اشاره اینکه همواره به دنبال رفع مشکل مدرسه اتیسم در همدان هستیم، ادامه دارد: با چندین خیرین در این زمینه صحبت شده و این رایزنی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از خیرین تأکید دارند در همان مکان مورد نظر خودشان مدرسه ساخته شود، گفت: در مقابل خیرینی وجود دارند که بدون مقاومت با طرح‌های پیشنهادی از طرف نوسازی موافقت می‌کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار