17. بهمن 1393 - 11:54   |   کد مطلب: 4839
معاون اجتماعی شهرداری همدان خبرداد :
برگزاری المپیاد ورزشی بانوان در همدان
معاون اجتماعی شهرداری همدان گفت: تیم والیبال بانوان در همدان راه‌اندازی شده و به زودی شاهد آغاز المپیاد ورزشی بانوان هستیم.
برگزاری المپیاد ورزشی بانوان در همدان

به گزارش شبنم ها ، محمدرضا بیاناتی معاون اجتماعی شهرداری همدان در آئین افتتاح چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی با بیان اینکه تاکنون 27 برنامه به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر برگزار شده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تدارک مناسب مدیریت شهری در سال 93 به همراه فضاسازی و مشارکت این نهاد عمومی غیر دولتی در برنامه‌های دهه فجر امسال از کیفیت بهتری برخوردار است.

 

وی افزود  : دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است که باید از آن استفاده کرد تا واقعیت‌های انقلاب را از طریق برنامه‌های مختلف بازگو شودتا جوانان و نسل چهارم که در انقلاب حضور نداشتند بدانند که چرا این انقلاب بزرگ و بی‌بدیل شکل گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر باید با رویکرد مردمی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شود، تصریح کرد: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ویژه برنامه‌های دهه فجر تجدید میثاق آحاد ملت با آرمان‌های امام و شهدا است.

بیاناتی با اشاره به اینکه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر باید با نوآوری اجرا شود، گفت: فضاسازی محیط شهری با چراغانی، تزئین، آذین‌بندی معابر و محلات، برگزاری جنگ‌های شاد ویژه کودکان در روز راهپیمایی، برگزاری ویژه برنامه‌های جنگ شادی توسط معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان با همکاری مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری از شاخص ترین برنامه‌های این دهه است.

وی افزود: همه برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار می‌شود، چراکه مهم‌ترین اصل در اجرای این برنامه‌ها مشارکت و حضور مردم است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار