13. بهمن 1393 - 17:51   |   کد مطلب: 4765
در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران رزن انجام شد:
برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمکهای اولیه
کارگاه آموزشی امداد و کمکهای اولیه ویژه مربیان ، با همکاری جمعیت هلال احمر برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمکهای اولیه

به گزارش شبنم ها ،سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران رزن  هدف از برگزاری این دوره را، آشنایی با بحثهای کمکهای اولیه مقدماتی مثل: شکستگی ها، سوختگی ها، خونریزی ها، و خفگی ها و... و آشنایی با انواع بیماریها در مواقع اضطراری و تصادفات جاده ای و پیشگیری از مرگ و میرهایی که در اثر سهل انگاری در حوادث طبیعی یا غیر طبیعی بوجود می آید عنوان کرد.

 

خسروی خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد هنگامی که دچار بحران می شوند احساس ترس و دستپاچگی به آنها دست میدهد که در این کلاس چگونگی مقابله با اینگونه موارد در کمال آرامش و خونسردی کامل البته با سرعت عمل بالا  را آموزش میدهیم.

 

احمدی، مربی امداد و کمکهای اولیه جمعیت هلال احمر شهرستان رزن  اظهار داشت: باتوجه به کارگاههای مرکز و کار عملی با دستگاهها و وسایل آموزشی، یکسری خطرات در حین کار عملیکارآموزان را تهدید می نماید که برگزاری و آموزش در اینگونه کلاسها از خطرات احتمالی جلوگیری می نماید و اگر موردی پیش بیاید با آموزش امداد و کمکهای اولیه این مشکلات برطرف میشود.

 

لازم به ذکر است که در این کارگاه به دو صورت تئوری و عملی موارد عنوان میشود و در پایان این کارگاه آموزشی به کلیه مربیان و آموزان  شرکت کننده در این دوره و پس از کسب نمره قبولی گواهینامه ای از طرف جمعیت هلال احمر اعطا میگردد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار