19. بهمن 1393 - 16:55   |   کد مطلب: 4901
به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛
افتتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی در همدان
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: 15 طرح اقتصاد مقاومتی با حمایت بسیج سازندگی در دهه فجر امسال بهره برداری شد.
افتتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی در همدان

به گزارش شبنم ها به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، شهرام صادقی مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: واحد های تولیدی راه اندازی شده در دهه فجر امسال شامل طرح های اقتصادی از جمله پرورش طیور و قارچ بوده است.

وی اظهار کرد: برای راه اندازی این تعداد طرح یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده همچنین با راه اندازی این طرح ها برای 30 جویای کار اشتغال ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: بیش از یک هزار واحد تولیدی از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی این استان راه اندازی شده است و 160 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی این طرح ها اختصاص یافته است.

وی گفت: واحدهای تولیدی راه اندازی شده در این استان شامل 12 عرصه از جمله واحد پرورش ماکیان(بلدرچین و بوقلمون)، زنبور عسل، آبزیان، تولید قارچ، پرورش مرغ بومی، کشت گلخانه ای، کشت زعفران، صنایع تبدیلی و بسته بندی، دامداری و صنایع دستی بوده است.

صادقی اظهار کرد: سقف تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی 300 میلیون ریال است ولی با این وجود آماده پرداخت تا دو برابر این رقم به واحدهای بزرگ دارای توجیه اقتصادی هستیم.

وی افزود: برخی از واحدهای مورد حمایت بسیج سازندگی طرح های راکد و نیمه تعطیل این استان بودند که با حمایت بسیج سازندگی و پرداخت تسهیلات دوباره به چرخه فعالیت بازگشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: اتکا به تولیدات داخلی، کمک به تولید ملی، فعال کردن ظرفیت های پنهان، مردمی کردن اقتصاد، کاهش هزینه تولید با راه اندازی واحدهای کوچک و زودبازده، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق پیام رهبری فرزانه انقلاب از اهداف محوری بسیج سازندگی در سال جاری است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار