20. فروردين 1394 - 14:37   |   کد مطلب: 5496
معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع ) در جمع بانوان بسیجی تهران بزرگ:
زن غربی در کف هرم جامعه شناسی جمعیت
معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع ) در جشن بزرگ بین المللی کوثر با بیان این که قرآن تجلی انسانیت را در وجود حضرت زهرا(س) مطرح می کند، گفت: حضرت زهرا (س) به عنوان یک اسوه برای جهانیان مطرح است.
 معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع ) در جمع بانوان بسیجی تهران بزرگ:

به گزارش شبنم ها به نقل از بسیج پرس؛ فائزه عظیم زاده استاد دانشگاه و معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع ) در جشن بین المللی میلاد کوثر که با حضور بانوان بسیجی تهران بزرگ در استادیوم 12 هزار نفری آزادی برگزار شد با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) به بانوان بسیجی گفت:  خداوند در سوره نمل می فرمایند «هر کس در هر جایگاهی عمل صالح انجام دهد چه مذکر و مونث باشد، خداوند متعال به او حیات طیبه عنایت کرده و اجر جزیل به نحو احسنت عطا می کند.

وی درادامه به وضعیت زن در دنیای غرب اشاره کرد و عنوان داشت: در دنیای غرب، نظریه پردازان غربی، زن را در قائده و کف هرم  جامعه شناسی جمعیت قرار می دهند و به راحتی می گویند که زنان نمی توانند به فضیلت و تعالی رسیده و به عنوان یک استوره مطرح باشند.

عظیم زاده در ادامه تصریح کرد: قرآن تجلی انسانیت را در وجود حضرت زهرا (س) مطرح می کند و ایشان به عنوان یک اسوه برای همه ی جهانیان معرفی شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) در پایان بیان داشت: اخلاص، توکل و رضایت به امر خدا؛ شاخصه های بصیرت فاطمی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار