24. فروردين 1394 - 12:01   |   کد مطلب: 5532
مشاور مديرکل آموزش و پرورش استان همدان در امور بانوان:
فروپاشی نهاد خانواده هدف نهایی شبکه های ماهواره ای است
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در امور بانوان در مراسم گراميداشت هفته زن گفت: فروپاشی نهاد خانواده هدف نهایی شبکه های ماهواره ای است.
فروپاشی نهاد خانواده هدف نهایی شبکه های ماهواره ای است

به گزارش شبنم ها، اعظم بهرامي با تبريک ميلاد حضرت فاطمه(س) و با اشاره به زندگي حضرت فاطمه(س) و حضرت علي(ع) به تشريح جايگاه رفيع خانواده در اسلام پرداخت و اظهار داشت: انسان هاي اصيل و سالم بايد نسبت به حفظ نهاد خانواده اهميت دهند چرا که امروز دشمن به دنبال فروپاشي اين نهاد است.

وی با بیان اینکه: در حال حاضر بسياري از شبکه‌هاي ماهواره‌اي فروپاشي نهاد خانواده را هدف قرار داده‌اند، گفت متاسفانه امروز در جامعه  شاهد تاثير تدريجي برنامه‌هاي  ماهواره ای هستيم.

 

بهرامی با بیان این مطلب که: در حفظ نهاد مقدس خانواده نبايد از هيچ کوششي دريغ کنيم، افزود: زنان در جامعه اسلامي ايران از هوش و درک بالايي برخوردار هستند لذا امید است زنان ايراني به رسالت مهم خود که تربيت نسل آگاه و هوشيار است، دقت نظر داشته باشند.

مشاور مديرکل آموزش و پرورش استان همدان در امور بانوان در ادامه تأکيد کرد:حضور زنان ايراني در مسائل مختلف اجتماعي نشان دهنده احترام و ارزش جامعه به اين قشر است.

 

دیدگاه‌ها

سلام با سواد در تیتر نقطه نمی گذارند مسئولیت مسئول باید در لید بیاید اسم در متن می آید حداقل کلاس خبرنویسی برید یاد بگیرید آبروی خبرنگارها رو نبرید!!!

دیدگاه شما

آخرین اخبار