26. فروردين 1394 - 13:06   |   کد مطلب: 5559
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ی خواهران تویسرکان گفت: دریک سال گذشته تعداد 531 از آموزش های فنی و حرفه ای خواهران بهره مند شدند.
عملکرد آموزش سال گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان تویسرکان

 به گزارش شبنم ها، نسرین ترکمند با بیان این مطلب افزود: کارآموزان در قالب 7 کارگاه و 37 حرفه  شامل فناوری اطلاعات، عمران، صنایع دستی، صنایع چوب، طراحی دوخت، صنایع نساجی و تعمیر لوازم خانگی آموزش ها را فرا گرفتند.

ترکمند افزود: در بخش آموزش روستایی 76 نفر معادل 13532 نفر ساعت در حرفه های راسته دوز، مانتودوز، نازکدوز زنانه و قالی بافی از آموزش های فنی و حرفه ای بهرمند شدند و موفق به اخذ کواهینامه شدند .که این آموزش ها در قالب تفاهم نامه با کمیته امداد و آموزش بدون هزینه برگزار گردیده است.

ترکمند افزود: این شهرستان دارای 9 آموزشگاه آزاد در زمینه مراقبت و زیبایی،طراحی دوخت،حسابداری و فناوری اطلاعات ویژه خواهران و برادران می باشد که در سال جاری 475 نفر معادل 131770 نفر ساعت آموزش را ارائه نموده اند.

لازم به ذکر است که 5 حرفه جدید در سال 93 برای نخستین بار در این شهرستان شامل سوخت نگارچوب و نی، جعبه ساز چوبی، سازنده زیور الات چوبی،  سوزن باف و ماکت ساز ساختمان برگزار گردید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار