19. بهمن 1394 - 9:18   |   کد مطلب: 9205
با حضور استاندار همدان در ششمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت:
افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوثر خواهران شهرستان کبودرآهنگ
مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوثر خواهران شهرستان کبودرآهنگ با حضور استاندار همدان ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ، فرماندار کبودرآهنگ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولین و مدیران استانی این شهرستان افتتاح شد.
افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوثر خواهران شهرستان کبودرآهنگ

به گزارش  شبنم ها ، محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان در مراسم افتتاحیه این مرکز با اشاره به این موضوع که یکی از حلقه های ارتباط تولید و کار، آموزش های فنی و حرفه ای می باشد افزود: کمک به آموزش های فنی و حرفه ای و در اختیار گذاشتن امکانات و حمایت از این آموزش ها گام موثری در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در سطح استان خواهد بود.

 

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز در حاشیه این افتتاح گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با توجه به نیاز اقشار مختلف جامعه، خصوصا کارجویان، رشته های مورد نیاز و مرتبط با شهرستانها، روستاها و مناطق محروم را در برنامه کاری دارد.

 

مهرابی با اشاره به اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران کبودرآهنگ در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 مترمربع در سه طبقه احداث و افتتاح شده است افزود:  ۶ کارگاه آموزشی با عناوین: صنایع دستی، صنایع چرم، صنایع فرش،  فناوری اطلاعات،  طراحی و دوخت و معماری در این مرکز جهت  آموزش برای بانوان این شهرستان ارائه می‌شود.

علیرضا مهرابی ادامه داد: حرفه‌های آماده آموزش در این مرکز عبارتند از: کیف دوز، حکاکی روی چرم، نقاشی روی چرم، معرق کار چوب بدون قالب، معرق کار کاشی و سرامیک، معرق کار الیاف گیاهی، سوخت نگار روی چوب و نی، قالیبافی، فرش تابلویی، تزئینی ، نقشه کشی عمومی ساختمان، نقشه کشی معماری، کارور اتوکد، کار با  نرم افزار نقشه برداری، نرم افزار ETABS می باشد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار